Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا [هیل]، برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا به نامزدی مایکل بلومبرگ، میلیاردر و شهردار اسبق نیویورک واکنش نشان داد.

سندرز ضمن سخنرانی در ستاد انتخاباتی خود در نیوهمپشایر بار دیگر از حضور ثروتمندان و میلیاردر‌ها در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کرد و اظهار داشت میلیاردر‌هایی همچون بلومبرگ نمی‌توانند در رقابت‌های انتخاباتی دوام بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ما معتقدیم که میلیاردر‌ها حق خرید انتخابات را ندارند به همین دلیل است که میلیاردر‌هایی مانند بلومبرگ چندان در این انتخابات دوام نمی‌آورند. ما قصد داریم به سرکوب رای دهندگان در آمریکا پایان دهیم.

وی سپس در یک پیام توئیتری نوشت: هیچ چیز به اندازه جنبش کارگری طبقه میلیاردر را نمی‌ترساند. ما برای اتحاد جنبش کارگری مبارزه می‌کنیم.

مایکل بلومبرگ، میلیاردر و شهردار اسبق نیویورک پس از هفته‌ها گمانه زنی برای حضور در قابت‌های انتخاباتی، روز گذشته آمادگی خود را برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد. بر اساس برآورد‌های پایگاه رتبه‌سنجی فوربز، بلومبرگ ۵۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار ثروت دارد و گفته است نیازی به کمک‌های مالی ندارد و به تنهایی بودجه تبلیغات انتخاباتی خود را تامین خواهد کرد. وی تاکنون نزدیک به ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار برای تبلیغات هزینه اختصاص داده است که گفته می‌شود گرانترین هفته تبلیغاتی یک نامزد است.

سندرز و دیگر نامزد‌های انتخابات سال ۲۰۲۰ از بلومبرگ به دلیل استفاده از پول خود برای تاثیرگذاری در انتخابات انتقاد کرده‌اند و تبلیغات او را منزجرکننده نامیده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت  ۸ صبح یک روز قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت.
در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.
این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.
این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.
وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه