Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران از راه اندازی سومین گرمخانه زنان در شرق تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا جوادی یگانه، درباره افزایش ظرفیت پذیرش زنان کارتن خواب در گرمخانه‌ها گفت: برای زنان دو گرمخانه در پهنه غرب و جنوب فعال است، اما در پهنه شرق و نزدیک دره فرحزاد به دو گرمخانه دیگر برای زنان نیاز داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به ازدیاد گرمخانه مردان در پهنه شرق، گرمخانه منطقه 8 را برای زنان تجهیز کردیم که از چند روز گذشته آغاز به کار کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در خصوص ایجاد گرمخانه در نزدیکی دره فرحزاد عنوان کرد: مدتی پیش در نزدیکی دره فرحزاد یک گرمخانه برای زنان ایجاد شد که آغاز به کار آن به دلیل مخالفت شهروندان منطقه به تاخیر افتاد. اما امروز در استانداری تهران جلسه ای برای بررسی این موضوع، ‌با حضور شورایاری محله فرحزاد تشکیل شد.

جوادی یگانه با اشاره به اینکه پیگیر ایجاد یک گرمخانه در حاشیه دره فرحزاد هستیم، تصریح کرد: دره فرحزاد به عنوان یکی از فضاهای بی دفاع شهری محل تجمع افراد بی خانمان است که بخشی از این افراد را زنان تشکیل می دهند؛ وجود یک گرمخانه در این محدوده می تواند از خطرات احتمالی برای زنانی که در این دره مستقر هستند پیشگیری ‌کند.

بیشتر بخوانید: نیازی به جدایی ری از تهران نیست/ ایجاد حوضچه برای جلوگیری از سیلاب در پایتخت/جابجایی ۷ منزل مسکونی در مسیر رودخانه مهاجرت‌ها به تهران فرهنگی است!/ به‌دنبال تنوع فرهنگی در تهران هستیم/ طبقه متوسط بیشترین مهاجران به پایتخت!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری تهران پایتخت زنان شهرداری تهران معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران پاک است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۴ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول است.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۵۸ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • سومین صعودکننده به لیگ برتر انگلیس 25-2024 چه تیمی خواهد بود؟
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • هوای تهران پاک است