Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروهی از شهروندان فلسطینی برگزاری تجمعی در شهر نابلس، سیاست‌های آمریکا در جانبداری از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت فلسطینی "معا"، گروهی از فعالان فلسطینی در میدان الشهداء در مرکز شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن تجمع کرده و سیاست‌های آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این تجمع همچنین پرچم‌های آمریکا و اسرائیل و تصاویر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را در اعتراض به سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا در قبال مسئله فلسطین به آتش کشیدند.

تیسیر نصر الله عضو شورای انقلابی جنبش فتح گفت: سیاست آمریکا برمبنای خواست اشغالگران است و نه تنها بر جنایات آنها سرپوش می‌گذارد بلکه خواهان لغو حق بازگشت فلسطینی‌ها به سرزمین خود و مشروعیت بخشی به اشغالگران است. این سیاست غیرقابل قبول است و ملت فلسطین با قدرت تمام آن را رد خواهد کرد.

وی همچنین خواهان گسترده ترین مشارکت مردمی در راهپیمایی روز سه شنبه از شهر نابلس به سمت پست نظامی حواره شد تا از این طریق پیام روشنی در رد سیاست های آمریکا ارسال شود.

فراخوان برای قیام مردمی علیه اشغالگران/ محکوم کردن توطئه‌های آمریکا علیه مسئله فلسطین

 

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "فلسطین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار فلسطین اخبار فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ضدصهیونیست، ضدیهودیت نیست، این‌ها بخشی از شعار یهودیان آمریکایی است که در جریان تظاهرات علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه سرمی دادند.این گروه از یهودیان پارچه نوشته‌هایی را به دست داشتند که روی برخی از آن‌ها نوشته شده بود «اسرائیل،‌ نماینده یهودیان جهان نیست» و «کل فلسطین به حاکمیت فلسطینیان بازمی‌گردد» و «خاخام‌های اصیل، مخالف صهیونیسم هستند».این معترضان شعار می‌دادند «یهودیت...آری...صهیونیست...خیر..کشور اسرائیل باید برود».

از اوایل هفته گذشته، دانشجویان در سراسر آمریکا در محوطه‌های دانشگاه، در اعتراض به جنگ غزه و کشتار فلسطینیان، چادرهایی را برپا کردند و خواستار قطع انواع کمک‌ها به تل‌آویو شدند.نیروهای پلیس آمریکا با یورش به دانشگاههای ایالات متحده، تلاش دارد تا این اعتراضات را خاموش کند اما نه تنها اوضاع وخیم‌تر شده است، بلکه دانشجویان دانشگاهی در پاریس پایتخت فرانسه نیز در اعتراض به جنایات غزه تظاهرات برپا کردند.

کد خبر 847536 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن فلسطین

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تکرار ادعای کاخ سفید : مدرکی مبنی بر نسل کشی اسرائیل در غزه وجود ندارد
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • عفو بین‌الملل: دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه