Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:43:42 GMT

آمار بالای خودکشی در زندان‌های آلمان

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۷۰۷۲

آمار بالای خودکشی در زندان‌های آلمان

دولت آلمان در پاسخ به درخواستی از طرف حزب چپ این کشور از افزایش آمار خودکشی در زندان‌های آلمان خبر داد. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، بر اساس آمارهای اعلام شده آلمان در اتحادیه اروپا یکی از بیشترین آمار خودکشی در زندان‌ها را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، موارد خودکشی در زندان‌های آلمان افزایش پیدا کرده است. روزنامه تاگس اشپیگل این خبر را با استناد به پاسخ دولت آلمان به درخواست فراکسیون حزب چپ در پارلمان این کشور منتشر کرده است.

بر این اساس در سال 2017 ، 173  نفر در زندان‌های آلمان جان خود را از دست دادند که 82 نفر آن‌ها خودکشی کرده بودند. تا به حال این میزان خودکشی در زندان‌های آلمان از سال 2005 وجود نداشته است. افزایش میزان خودکشی‌ها از سال 2005 با توجه به تعداد بازداشت شدگان کاملا مشخص است.

تلاش حزب آلمانی برای برقراری مناسبات خوب با دولت اسدسیاستمدار آلمانی: اروپا نتوانست به وعده‌های خود برای نجات برجام عمل کنددرخواست فراکسیون یک حزب آلمانی از برلین برای برقراری مناسبات اقتصادی با دمشق

"اولا یلپکه"، سخنگوی سیاست داخلی فراکسیون حزب چپ آلمان آمار بالای خودکشی‌ها در زندان‌های آلمان را یک رسوایی نامیده و مراقبت‌های پزشکی و روانی را برای زندانیان کم دانست.

بر اساس اطلاعات دولت فدرال آلمان در سال 2018 در سراسر آلمان حدود 850 کارمند خدمات اجتماعی و روان شناختی و حدود 280 خدمه دیگر در این ارتباط از حدود 64 هزار زندانی در آلمان مراقبت می‌کردند.

بر اساس آمار شورای اروپایی نرخ خودکشی در زندان‌های اتریش، آلمان و فرانسه بسیار بالاتر از متوسط این گونه خودکشی‌ها در بین کشورهای عضو این اتحادیه است.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان اخبار آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نافرجام از زندان + فیلم

تعدادی از زندانیان در یکی از زندان‌های ونزوئلا، پس از یکسال و نیم تلاش برای حفر تونل از زندان به بیرون، در نهایت از ایستگاه پلیس سردرآوردند؛ پلیس ونزوئلا در طول ماه‌ها این چند زندانی را تحت نظر داشته است؛ این افراد دوباره دستگیر و به زندان بازگردانده شدند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • ببینید | گیاه مرگباری که باعث خودکشی کردن قربانی می‌شود!
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم