Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امورخارجه سیدعباس موسوی در نشست خبری امروز خود، هفته بسیج و روز مجلس را گرامی داشت و بر نقش و جایگاه مجلس تاکید کرد.

تداوم روند تعاملی ظریف با مجلس

به گزارش ایسنا، موسوی در این ارتباط افزود: دولت و وزارت خارجه رابطه خوبی با مجلس دارند و بارها آقای ظریف در مجلس حضور پیدا کرده و به سوالات نمایندگان پاسخ داده است و این روند تعاملی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت : این اتفاقات ناخوشایند بود و ناخوشایندتر از آن دخالت برخی از شخصیت‌ها و کشورهای بیگانه در امور ایران بود .

موسوی با تاکید بر این که اغتشاش  و دخالت خارجی در ایران محکوم و رد است گفت: حق قانونی و حق اعتراض مردم به رسمیت شناخته شده و در چارچوب قانون همه می‌توانند اعتراض کنند.

فرستاده کره جنوبی امروز به ایران می آید

موسوی همچنین گفت : امروز  فرستاده ویژه کره جنوبی به ایران سفر می‌کند و در آینده نزدیک نیز مقامات ارشد کشورمان هم به برخی از کشورها سفر خواهند داشت که پس از نهایی شدن اطلاع رسانی می‌شود.

پاسخ سه کشور به نامه روحانی درخصوص طرح صلح امید 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: امیدوارم طرح صلح امید با واکنش مثبت کشورهای منطقه روبه‌رو شود و تا آنجا که می‌دانم مقامات سه کشور به نامه رییس‌جمهور در مورد این طرح پاسخ داده‌اند و احتمالا دیگر کشورها نیز درحال بررسی این نامه هستند.
موسوی اعلام کرد : در جریان سفر فرمانده کل ارتش پاکستان به ایران و دیدارهایش با مقامات ارشد کشورمان در ارتباط با آخرین وضعیت چند گروگان ایرانی که توسط گروه‌های تروریستی ربوده شده‌اند و به پاکستان منتقل شده‌اند رایزنی و گفت‌وگو شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد : در ۶ دسامبر (۱۵ آذر ) نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور ایران و کشورهای ۱+۴ در سطح معاونین وزیران امورخارجه برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این نشست در وین برگزار خواهد شد ؟ گفت : احتمالا در آنجا برگزار خواهد شد .

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی