Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای مرتبط با برخی از پرونده های مربوطه را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بر اساس اعلام کمیته وضعیت بازیکنان در پرونده شکایت امین نجما از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 135 میلیون ریال اصل خواسته و مبلغ 2,943,000 ریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شده و درخواست مابقی خواسته و مبلغ فصل دوم قرارداد مردود و غیرقابل رسیدگی اعلام شده که این رای طی مدت 7 روز قابل تجدید نظرخواهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پرونده شکایت احمد عرب زاده از آلومینیوم اراک این باشگاه به پرداخت مبلغ 1,664,000,000 ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 33,280,000 ریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شده است.

در پرونده شکایت باشگاه اتحاد سالار تهران از باشگاه رعد تهران دعوای خواهان مردود و غیر قابل رسیدگی دانسته شده است.

پیرو شکایت یونس گراییلی از باشگاه نساجی مازندران نیز کمیته وضعیت اقدام به بررسی پرونده نموده که بر این اساس باشگاه نساجی به پرداخت مبلغ 220,000,000 ریال بابت اصل خواسته و 44,000,000 ریال هزینه دادرسی محکوم شده که این رای مدت 7 روز قابل تجدید نظرخواهی است.

در پرونده دادخواست هیات فوتبال استان تهران پیرامون عدم دریافت حق خروج از استان ابوالفضل درویش وند بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس تهران، پیرو بررسی دفاعیات و ارائه مستنداتی که نشان دهنده پرداخت مبلغ می باشد این دادخواست رد شد.

با این وجود در پرونده شکایت هیات فوتبال استان تهران پیرامون دریافت حق خروج از استان محمد صادق بارانی به پرداخت مبلغ 85,000,000 ریال حق خروج از استان و 1,853,000 ریال هزینه دادرسی محکوم شد.

همچنین قرار تجدیدنظرخواهی باشگاه استقلال تهران در پرونده حیدرعلی احمدزاده به دلیل عدم رفع نقص و پرداخت هزینه دادرسی رد شد.

بیشتر بخوانید: اطلاعیه باشگاه استقلال درباره حاشیه‌سازی برخی افراد علیه وریا غفوری اعلام آرای کمیته وضعیت بازیکنان فوتبال

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال فوتبال نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در حالی روز 24 فروردین در هفته بیست و سوم لیگ برتر به تساوی دو بر دو رسیدند که گزارش نماینده فدراسیون برای کمیته انضباطی منجر به جریمه برای مربی گلرهای نارنجی پوشان شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که طی روزهای اخیر دوباره فعالیت زیادی داشته و باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان در لیگ برتر و دسته‌های پایین‌تر را با محرومیت و جرایم مالی سنگین مواجه کرده، امروز هم رای رحمان احمدی، مربی دروازه‌بانان مس رفسنجان را صادر نمود.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است:

«دیدار تیم های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت 6 ماه تعلیق می شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند که این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.»

دیگر خبرها

  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی