Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:09:54 GMT

خلع ید زمین نمایشگاه بجنورد در انتظار رای دادگاه

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۶۲۳۸

خلع ید زمین نمایشگاه بجنورد در انتظار رای دادگاه

مجتبی ایران‌پناه روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دادخواست خلع زمین نمایشگاه توسط محاکم قضایی در جریان رسیدگی بوده و شعبه آن هم تعیین شده است.

وی اظهار داشت: شرکت نمایشگاهی ۹ سال زمین را در اختیار داشته و در این مدت نمایشگاه های زیادی برگزار شده، اما در این مدت، پولی به دولت پردخت نشده است.

وی افزود: مشکل اصلی، اختلاف بر سر قیمت زمین نمایشگاه بین المللی است، هیات مدیره نمایشگاه خواستار پرداخت پول زمین به قیمت یک دهه پیش و زمان واگذاری هستند، اما بر اساس قانون، پول زمین باید به قیمت روز پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون املاک و حقوق اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: قیمت زمین بارها توسط کارشناسان دادگستری، تعیین و به هیات مدیره شرکت نمایشگاه، ابلاغ شده است اما آنان از پرداخت آن امتناع کرده اند.

ایران‌پناه با اشاره به اینکه مهلت کارشناسی ها هم به سر رسیده است و در صورت اعلام پرداخت پول زمین به قیمت روز، باید کارشناسی ها دومرتبه انجام شود گفت: پول زمین در موعدمقرر، پرداخت نشده است و اکنون راه و شهرسازی استان، دادخواست خلع ید را به محاکم قضایی برده است.

وی با بیان اینکه حدود هشت هکتار زمین در اختیار شرکت نمایشگاهی است افزود: دریافت اجرت المثل ایام تصرف آن به مدت ۹ سال هم از دستگاه قضا درخواست شده است و تلاش داریم تا، اجرت مربوط به برگزاری نمایشگاه های مختلف که منجر به کسب درآمد برای بخش خصوصی شده است، محاسبه و دریافت کنیم.

وی اظهار داشت: تحقق خواسته شرکت نمایشگاهی مبنی بر واگذاری زمین با قیمت سال های گذشته میسر نیست و زمین باید با قیمت کارشناسی در اختیار این شرکت قرار گیرد.

معاون املاک و حقوق اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: قیمت زمین باید بر اساس قیمت کارشناسی شده باشد و نمی توان زمین را با قیمت سال های پیش به این شرکت واگذار کرد و این امر برای صیانت از حقوق مردم و جلوگیری از تضییع حق مردم است.

علی اکبر خدابنده، مدیرعامل وقت نمایشگاه بین المللی بجنورد هم پیش از این، بلاتکلیفی سند زمین را سدی برای توسعه این نمایشگاه و سرمایه گذاری در آن عنوان  کرده و گفته بود که زمین هشت هکتاری این نمایشگاه در اختیار ما است اما دریافت سند به علت اختلاف نظر بر سر قیمت واگذاری این زمین، تاکنون به طول انجامیده است.

به گزارش ایرنا، بلاتکلیفی نمایشگاه بین المللی بجنورد و چانه زنی بر سر قیمت زمین تا کنون ادامه داشته است و شرکت نمایشگاهی خواستار واگذاری زمین با قیمت سال های گذشته است و در برابر پرداخت بهای زمین با قیمت روز که توسط کارشناسی رسمی دادگستری تعیین می شود، مقاومت نشان داده است.

بر اساس این گزارش نمایشگاه بین المللی در بجنورد تاکنون بلاتکلیف مانده و برای توسعه آن اقدام جدی انجام نشده است و واگذاری زمین به ساخت نمایشگاه بین المللی در سایت ارکان بجنورد یک دهه است که به علت تعیین قیمت با مشکل روبه رو بوده و توسعه آن در حد ۲ سوله باقی مانده است.

برچسب‌ها بجنورد راه و شهرسازی پروانه ساخت خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد راه و شهرسازی پروانه ساخت خراسان شمالی بجنورد راه و شهرسازی پروانه ساخت خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی افزود: تاکنون بیش از ۸ هزار مرکز غیرمجاز شناسایی و از این مراکز بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر گردآوری و تحویل مراکز قضایی شده است.

وی با اشاره به این که برای تأمین برق این دستگاه‌های غیرمجاز می‌بایست نیروگاهی به بزرگی ۱۱۰۰ مگاوات احداث می‌شد، گفت: کار رصد، رهگیری و شناسایی ماینر‌های غیرمجاز به‌صورت پیوسته در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که بر اساس قوانین جدید ماینر‌های کشف شده، امحا خواهد شد گفت: در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمزارز، صاحبان دستگاه‌ها از زمانی که مشخص شود به‌صورت غیرمجاز از برق استفاده کرده‌اند، تا صد برابر تعرفه‌های برق مشمول جریمه خواهند شد.

رجبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوز‌های لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • واردات خودرو‌های کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز