Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره آرژانتینی یوونتوس گفت برابر اتلتیکو مادرید بازی سختی دارند و باید به این تیم احترام بگذارند.

طرفداری- در کنفرانس خبری پیش از دیدار یوونتوس-اتلتیکو مادرید، گونزالو هیگواین، ستاره این روزهای یووه در کنار مائوریتزیو ساری حاضر شد و به صحبت پرداخت. کنفرانس خبری گونزالو هیگواین را به نقل از وب سایت یوونتوس می‌خوانید:

خوشحالم اکنون جایی هستم که سال‌هایی فوق‌العاده را در آن تجربه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصد داشتم به همه نشان دهم که می‌خواهم در یوونتوس بمانم. قصد من برای ماندن در یوونتوس مشخص بود اما حق با مربی بود. من باید تغییراتی در ذهنیتم ایجاد می‌کردم. حالا از نظر ذهنی و بدنی  آماده‌ام و کادرفنی و بازیکنان، کمک زیادی به من کردند. راهی طولانی پیش رو داریم و نمی‌توانم اکنون از تلاش کردن دست بکشم. اکنون در وضعیت خوبی هستیم و در لیگ قهرمانان و سری آ صدرنشین هستیم اما هنوز خیلی کار داریم که باید آن‌ها را انجام دهیم.

وی ادامه داد: 

هر بار که من و پائولو دیبالا وارد زمین می‌شویم، سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را ارائه دهیم و به حریفان خود گل بزنیم. از کار کردن با ساری خوشحالم و او مربی‌ای است که بهترین فصول فوتبالم را زیر نظر او سپری کردم. برابر اتلتیکو مادرید بازی خیلی سختی داریم و باید به آن‌ها احترام بگذاریم. برای پیروزی در این دیدار تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد اما هدف اصلی ما صدرنشینی در این گروه است. همه می‌دانیم که رونالدو چه بازیکن موثری برای تیم است. همه بازیکنان تیم، مهم هستند و هر بازیکنی در هر پیروزی تیم، نقش خود را دارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل تماشایی فرانچسکو توتی به یوونتوس / فیلم

در جریان دیداری از هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا، تیم های رم و یوونتوس از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران (یکشنبه) مقابل هم قرار می گیرند. صفحه رسمی آاس رم به همین مناسبت این ویدیو را منتشر کرده است.

دانلود (1.8MB)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل اول یوونتوس به آاس رم توسط برمر در دقیقه ۳۱
  • (ویدئو) گل اول رم به یوونتوس توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵
  • گل گلیسون برمر به آاس رم (آاس رم 1-1 یوونتوس)
  • گل روملو لوکاکو به یوونتوس (آاس رم 1-0 یوونتوس)
  • گل تماشایی فرانچسکو توتی به یوونتوس / فیلم
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • شوخی توماس مولر با لهجه جیمی کرگر: خوشحالم که متوجه سوالت شدم! / زیرنویس فارسی
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!