Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ محسن غنیمتی فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری در خصوص خرید احشام، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ غنیمتی افزود: طی بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد کلاهبردار با هویت معلوم از استان همجوار که از طریق ارائه چک‌های سرقتی اقدام به خرید احشام به مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال کرده بود شناسایی و کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در ادامه باشاره به اینکه کلاهبردار از چک‌های سرقتی استفاده کرده بود، به شهروندان توصیه کرد: در هنگام معامله و خرید و فروش از اصالت چک‌های مورد معامله و هویت افراد و حسن شهرت آنان در این حوزه اطلاعات لازم را بدست آورید.   انتهای پیام/ن   دستگیری کلاهبردار احشام در  خدابنده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشت روم قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند و مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق سه رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند.

کد خبر 6090004

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان