Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@17:01:13 GMT

بیرانوندی: به مطالبات پرستاران پاسخ دهید

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۱۶۴۷

بیرانوندی: به مطالبات پرستاران پاسخ دهید

یک عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن قانون تعرفه‌گذاری خدمات اظهار کرد: باید به این مطالبه پرستاران پاسخ داده شود.

به گزارش ایسنا، محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به وزیر بهداشت گفت: ضمن سپاس از خدمات شما، باید بگویم پرستاران ۱۳ سال اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات را به انتظار نشسته‌اند، چه کسی و چه لابی‌های قدرتمندی اجازه اجرای آن را نمی‌دهند؟ با اجرای این قانون به این مطالبه پرستاران پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح پرابهام قاصدک برخلاف خوش خبری قاصدک برای جامعه پرستاری خوش خبر نیست و هر روز بخشی از دسترنج آنها را پایمال می‌کند، با حذف این طرح به این بی‌عدالتی پایان دهید.

بیرانوندی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: تمام مشمولان تبصره ۱۰ماده ۱۷ب تعیین تکلیف سرنوشت خویش را ثانیه شماری می‌کنند. سزاوار نیست بیش از این در عذاب باشند، نزدیک به یک سال منتظر تدوین آیین‌نامه بودند و چندین ماه است که در انتظار تنظیم شیوه‌نامه هستند، هر بار بخشی از آنها به بهانه‌ای حذف شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرستاران قاصدک 24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست

اسطوره منچستریونایتد با اظهارات ویرجیل فن دایک موافق نیست 

طرفداری | پس از  شکست مقابل اورتون در گودیسون پارک، امید لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر از هر زمان دیگری کمرنگ تر شد. این باخت باعث شد تا قرمزها با تنها چهار بازی باقی مانده در این فصل، 3 امتیاز از صدرنشین آرسنال عقب بیفتند. 

ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول از این که تیمش قرار است بازی بعدی خودش مقابل وست هم را ساعت 12:30 (به وقت محلی) انجام دهد اصلا خوشحال نیست، زیرا او احساس می کند که لیگ برتر باید به آن ها زمان بیشتری برای ریکاوری بعد از بازی چهارشنبه شب (اورتون) اختصاص می داد. با این حال، رونی با اشاره به شکایت های مکرر لیورپول در این فصل در مورد ساعت برگزاری بازی ها پس از بازی های وسط هفته، از فن دایک انتقاد کرد و گفت بازیکنان باید خودشان را با شرایط تطبیق بدهند. 

باز هم گلایه هایی در مورد شروع بازی ها در ساعت 12:30 می شنویم. در اصل باید این طور باشد که بازیکنان لیورپول خودشان مشتاق برگزاری هرچه زودتر این بازی ها باشند، زیرا وقتی دربی را می بازید، می خواهید بازی ها زودتر از راه برسند. به کارتان ادامه دهید، این بخشی از شغل شماست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست