Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی خوزستان با اشاره به راه اندازی مرکز تخصصی مشاوره کسب و کار گفت: در این مشاوره که اساتید و متخصصین حضور دارند، به خانواده ها براساس علاقه و سرمایه مشاوره های کسب و کار تضمینی ارائه می‌شود. ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

محمد مهدی پور ناصر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: این سازمان برای رونق تولید و جهت دهی به سرمایه‌های مردم، مرکز مشاوره کسب و کار راه اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مرکز تخصصی که اساتید و متخصصین حضور دارند، خانواده های که سرمایه در دست دارند و دنبال یک محل مطمئن و سودمند هستند مشاوره رایگان ارئه می‌شود. در این مرکز، سرمایه های پراکنده به جای رفتن به سمت کارهای غیرمولد به سمت یک کار صدرصد سودده و تولیدی و متناسب با تخصص و سرمایه خانواده سوق داده می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی خوزستان گفت: در این مرکز به خانواده های سرمایه گذار؛ برگشت سود و اصل سرمایه را تضمین می‌کنیم. از طرفی حمایت می‌کنیم تا کار تولیدی موفق شود.

اکیپ‌های بسیج مهندسی برای ارزیابی خسارات سیل لرستان به کار گرفته می‌شود‌حمایت از تولیدات بومی در بسیج مهندسین صنعت مازندران پیگیری می‌شودیاسوج|بهبود وضعیت صنایع کوچک اولویت بسیج مهندسین صنعتی است

وی به فعالیت سازمان در بومی سازی قطعات خاص و حساس شرکت نفت اشاره و گفت: مهندسین بسیجی در خوزستان توانستند بسیاری از قطعات حساس بویژه حفاری که با هزنیه های سنگین وارد کشور می‌شدند با قیمت بسیار پایین و کیفیت بالا براساس مهندسی معکوس طراحی و تولید کنند.

پور ناصر بیان داشت: برای حمایت از صنایع داخل استان که با رکود روبرو هستند متخصصین این سازمان آمادگی مشاوره رایگان هستند. این سازمان آمادگی حمایت لازم برای بازگشت مجدد این صنایع به چرخه تولید را دارند.

وی ادامه داد: برای ماندگاری مردم در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها،طرح های صنعتی در روستاها تعریف شده است. پنل های خورشیدی 5کیلوواتی در پشت بام روستاها یکی از این طرح ها است. همچنین در یک از روستاهای اهواز طرح راه اندازی 40 نیروگاه خورشیدی تا پایان سال اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/331/ع

R41468/P1494/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور

عطاالله هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر شرایط مساعد بارش در اردیبهشت انتظار می‌رود که حداقل میزان خرید تضمینی گندم ۱۲ میلیون تن باشد.

به گفته او، برآورد‌ها حاکی از آن است که امسال میزان تولید گندم به بالای ۱۴ میلیون تن برسد که براین اساس نیازی به واردات گندم حتی برای صنف و صنعت هم نخواهیم داشت.

هاشمی ادامه داد: تسریع در پرداخت مطالبات گندمکاران و اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم در قالب جایزه تحویل راهکار تحقق خودکفایی گندم و بی نیازی از واردات محسوب می‌شود، در غیر این صورت به سبب ورود دلالان و واسطه‌ها در امر خرید، گندم تولیدی به سمت جایگزینی خوراک دام و طیور یا قاچاق به آن سوی مرز‌ها هدر می‌رود.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه پیگیری جایزه تحویل گندمکاران به جایی نرسیده است، افزود: علی رغم پیگیری‌های مکرر برای اصلاح نرخ، هنوز به جایی نرسیده ایم که به نظر می‌رسد عده‌ای برای بحث خودکفایی کارشکنی می‌کنند.

به گفته او، بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت گندم در بازار‌های جهانی و کشور‌های اطراف با احتساب دلار آزاد ۲۰ درصد بالاتر از تولید داخل است که متاسفانه واردکنندگان با کارشکنی در امر تولید بدنبال واردات هستند، درحالیکه کیفیت گندم خارجی و داخلی با یکدیگر قابل قیاس نیست چراکه آنها گندم‌های درجه یک را به ما نمی‌فروشند و گندم‌های درجه ۲ و ۳ بالاتر از قیمت تولید داخل به ما می‌دهند.

هاشمی گفت: بنابر سیاست برنامه هفتم مبنی بر خودکفایی گندم به عنوان مهم‌ترین محصول استراتژیک انتظار می‌رود که طبق قانون ۲۴ ساعت پس از تحویل مطالبات گندمکاران واریز شود و هرچه سریع ترجایزه تحویل به منظور ایجاد ترغیب کشاورزان اعلام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • گزارشی حقوقی از تبدیل مدارس غزه به پایگاه‌های نظامی توسط اشغالگران
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد