Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:32:34 GMT

رئال مادرید و رد شانس خرید ستاره PSG

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۷۱۸۳

رئال مادرید و رد شانس خرید ستاره PSG

نشریه مارکا مدعی شد رئال مادرید در سال های اخیر دو بار شانس جذب مائورو ایکاردی را رد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی در تابستان امسال حواشی فراوانی را پشت سر گذاشت و در نهایت در دقایق پایانی بازار نقل و انتقالات و بعد از عدم موفقیت در حل مشکلات خود با سران اینتر، بعد از شش سال حضور در لباس نراتزوری راهی پاری سن ژرمن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در سال های اخیر همیشه اخباری در مورد احتمال انتقال این ستاره گلزن و 26 ساله به برنابئو شنیده می شد، اما نشریه مارکا فاش کرد رئال مادرید در سال های 2017 و 2018 دو بار شانس خرید مائورو ایکاردی را رد کرده است. واندا نارا، همسر و مدیر برنامه جنجالی مائوریتو دو بار طی این سالها با مدیران رئال مادرید وارد مذاکره شده، اما در نهایت فلورنتینو پرز شانس خرید این بازیکن را رد کرده و حواشی فراوان و مشکلات خارج از زمین مائورو ایکاردی، دلیل منتفی شدن این انتقال بوده است.

 

حالا امشب پاری سن ژرمن در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در برنابئو به مصاف رئال مادرید خواهد رفت و مائورو ایکاردی که در همین مدت کوتاه نمایش درخشانی در تیم جدید خود داشته و تا اینجای فصل موفق به زدن ده گل شده است، قصد دارد توانایی های خود را پیش چشم فلورنتینو پرز به نمایش بگذارد.

پاری سن ژرمن رئال مادرید فلورنتینو پرز (مدیر عامل) مائورو ایکاردی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن رئال مادرید مائورو ایکاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا