Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:53:11 GMT

انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردمی جهانی شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۰۵۳۲

انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردمی جهانی شد

حجت الاسلام عبدالرحیم نجف‌قلی زاده سرایی روز چهارشنبه در دومین یادواره شهدای فرهنگی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه عزت ایران اسلامی در دنیا بی‌نظیر است، اظهار داشت: این عزت و سربلندی در سایه جانفشانی جوانان و نوجوانان کشور و ولایتمداری مردم حاصل شده‌ است.

وی با بیان اینکه امروز نیاز به فرهنگ دفاع مقدس در کشور بیش از پیش احساس می شود، اضافه کرد: دشمنان با توجه به اهمیت این موضوع، به دنبال تضعیف این فرهنگ متعالی بین جوانان و نوجوانان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زنده نگهداشتن راه و یاد شهدا رسالت بزرگ مردم و مسئولان در این برهه است که همه ما باید در این خصوص اهتمام داشته باشیم.

ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۳شهید فرهنگی و ۷۷۷ شهید دانش آموز در استان اظهار داشت: الگوی تربیتی ما باید برگرفته از الگوی تربیتی شهدای انقلاب و نظام اسلامی باشد.

به گزارش ایرنا آذربایجان‌غربی دارای ۱۲هزار شهید است که بیش از ۹۰۰ تن آنان دانش آموزان و شهدای فرهنگی هستند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی فرهنگی شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی فرهنگی شهدا آذربایجان غربی فرهنگی شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند