Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@14:50:16 GMT

تحویل تعداد زیادی قایق تندرو به سپاه تا آخر سال

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۳۲۲۸

تحویل تعداد زیادی قایق تندرو به سپاه تا آخر سال

مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: تا پایان امسال تعداد زیادی شناور تندرو را تحویل نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم داد.

به گزارش مشرق، دریادار امیر رستگاری مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با بیان اینکه سازمان صنایع دریایی مسئولیت پشتیبانی از نیروهای دریایی کشور را بر عهده دارد،‌اظهار داشت: تا پایان امسال تعداد زیادی شناور تندرو را تحویل نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم داد، همچنین در حال آماده سازی تعدادی شناور برای دریابانی نیروی انتظامی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دنا بهمن ماه به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود/افزایش سطح عملیات نداجا در دریای سرخ

وی افزود: در سال جاری برای نیروی دریایی راهبردی ارتش هم ناوشکن دنا را خواهیم داشت که با قابلیت‌های بسیار بالاتر انشالله تا پایان سال که زمان دقیقش را وزیر دفاع اعلام خواهد کرد، تحویل نیروی دریایی ارتش خواهیم داد.

دریادار رستگاری در تشریح ویژگی‌های ناوشکن دنا، تصریح کرد: رادار آرایه فازی سه بعدی،‌ موشک‌های سطح‌به‌سطح و سطح به هوا،‌ سامانه مخابراتی امن یک پارچه، سامانه جنگال بسیار پیشرفته و سامانه دفاع نقطه‌ای از جمله ویژگی‌های دنا نسبت به دیگر ناوشکن‌ها است.

مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: این ناوشکن حدود ۱۵۰۰ تن وزن، ۹۵ متر طول، ۱۱ متر عرض و حدودا ۳۰ گره دریایی سرعت دارد.

وی با تاکید بر اینکه توانایی تولید ناوشکن نشان از بلوغ علمی و صنعتی یک کشور دارد،‌گفت: امروز ایران اسلامی متکی بر خود دارد این کار را انجام می دهد. امروز در تمامی حوزه ها مانند طراحی سیستم های موشکی، توپخانه، راداری، جنگال، مخابراتی و ... همگی متکی بر انگشتان ماهر کارکنان و متخصصین خودمان است که می تواند یک ناوشکن تمام ایرانی را طراحی کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین صنایع دریایی قایق تندرو ناوشکن دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام امیر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در اندیمشک، با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نیروی نظامی صرف نیست بلکه این نهاد عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی حد و مرز نمی‌شناسد که در همین جهت شاهد حضور و فعالیت‌های مؤثر سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: هر جا که انقلاب اسلامی و نظام نیازمند حرکتی جدید و اقدامی گسترده و اثرگذار بوده که سپاه توانایی انجام آن را داشته، ورود کرده و مؤثر واقع شده است.

حجت‌الاسلام عباسی با بیان اینکه این نهاد مقدس از پنج نیروی مستقل و تخصصی تشکیل شده است خاطر نشان کرد: مهمترین مزیت سپاه و نیروهای نظامی کشور این محسوب می‌شود که مشمول لطف الهی هستند و بی تردید سپاه در هر عرصه ای که بنا به نیاز ورود داشته، خداوند را در کنار خود دیده و مشمول لطف خداوند شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899422

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • مخالفت یونان با تامین سیستم‌های دفاع هوایی اوکراین
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی