Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «نفتالی بنت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز- چهارشنبه- اعلام کرد که دستور توقف کامل عملیات تحویل پیکرهای شهدای فلسطین به خانواده‌هایشان را به ارتش صادر کرده است.

از نتایج این تصمیم عدم تحویل پیکرهای شهدای فلسطینی در عملیات‌های پیشین یا عملیات آینده صرف‌نظر از ماهیت این عملیات است حتی در حالتی که مجری عملیات موفق به اجرای آن نشده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانال ۷ اسرائیل اعلام کرد: «برخی استثناها برای مثال درباره افراد ناتوان وجود دارد که وزرات جنگ آن را بر اساس وضعیت موجود بررسی می‌کند». 

سیاست جدید در قالب طرح افزایش بازدارندگی اسرائیل به شورای کوچک کابینه ارائه و در صورت موافقت کابینه اجرائی خواهد شد. 

دادگاه عالی اسرائیل در سپتامبر گذشته با موضوع حفظ پیکرهای شهدای فلسطینی با هدف مذاکره درباره آن موافقت کرد. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارتش اسرائیل پیکرهای شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصاویری از تانک‌ اسرائیلی در خیابان‌های رفح

صبح روز سه‌شنبه پس از اعلامیه ارتش اسرائیل مبنی بر آغازعملیات نظامی هدفمند در شرق رفح، تصاویری منتسب به تانک‌های اسرائیل در رفح در جنوب نوار غزه منتشر شد. این تصاویر را که تایمز اسرائیل نیز منتشر کرده است، نخستین بار عمید سگال، تحلیلگر سیاسی شبکه تلویزیونی کانال ۱۲ اسرائیل منتشر کرد. هنوز ارتش اسرائیل درباره این تصاویر اظهارنظر نکرده است. طبق قوانین ارتش اسرائیل، نیرو‌ها نمی‌توانند به دلایل امنیتی تصاویر عملیات در حال اجرا را منتشر کنند. ارتش اسرائیل هنوز جزئیات بیشتری درباره عملیات در شرق رفح منتشر نکره است. اما روز دوشنبه دستور تخلیه مناطقی در شرق رفح را آغاز کرده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسرائیل: عملیات ما در رفح ناقض پیمان صلح با مصر نیست
  • حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود
  • حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • مصر عملیات رژیم صهیونیستی در رفح را  محکوم کرد
  • مصر حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • انتشار تصاویری از تانک‌ اسرائیلی در خیابان‌های رفح
  • ارتش اسرائیل «حمله هدفمند» به رفح را آغاز کرد
  • ذوب شدن اجساد شهدای غزه با سلاح‌های ممنوعه ارتش صهیونیستی
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین