Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که علی اعصا یکی از اعضای شورای شهر تهران کاهش اعتبارات و تاخیر در انعقاد قرارداد برف روبی شهر را دلیل غافلگیری و ناتوانی شهرداری در مواجهه با برف اخیر و اخلال در شهر عنوان کرده بود، شهردار تهران وجود مشکل و اختلاف بر سر قیمت را در انعقاد قرارداد با پیمانکاران برف روبی شهر تایید کرد، اما گفت این موضوع قابل حل است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پیروز حناچی امروز در حاشیه جلسه هیئت وزیران درباره اظهارات اخیر عضو شورای شهر که مدعی عدم آمادگی شهرداری تهران برای مواجهه با برف اخیر شده و دلیل آنرا منعقد نشدن قرارداد پیمانکاران برف روبی به دلیل کاهش اعتبارات عنوان کرده بود به قدس آنلاین گفت: ممکن است پیمان‌کارهایی که با ما کار می کنند بر سر قیمت‌ها مباحثی داشته باشند، اما این موضوع قابل حل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران تصریح کرد: برخی مقصران این حادثه از کار برکنار شدند.

حناچی درباره سهمیه بنزین تاکسی های فعال در سطح شهر تهران نیز گفت: به خودروهایی که  فعالیت‌شان جایی ثبت شده از جمله تاکسی‌های اینترنتی و خودروهای دارای پلاک تاکسی حتما سهمیه داده می‌شود، آنهایی هم که فعالیت‌شان جایی ثبت نشده، قرار شده که با آنها مساعدتی شود؛ جزئیات این طرح را باید از وزیر نفت بپرسید.

شهردار تهران در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار قدس آنلاین درباره اینکه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی که قرار بود سهمیه بنزین یا معادل ریالی آنرا دریافت کنند در روزهای اخیر مبالغی تحت عنوان وام تامین هزینه بنزین به حسابشان واریز شده، گفت: از این موضوع خبر ندارم و آنرا پیگیری می‌کنم اما مصوبه دولت تخصیص سهمیه به این تاکسی ها بوده است.

وی درباره کاهش تعداد دوچرخه‌های عمومی در سطح شهر اظهار کرد: به خاطر شرایط اخیر به دلیل اینکه تعدادی از دوچرخه‌ها آسیب دیدند، تعدادشان کم شده است اما بنایی بر کم کردن تعداد دوچرخه های عمومی سطح شهر نیست.

در پاسخ به این پرسش که تعطیلی مدارس چه میزان بر روی کاهش آلودگی هوا تاثیر دارد؟ گفت: تعطیلی مدارس باعث کاهش ۳۰ درصدی ترافیک می‌شود که به تبع آن می‌تواند بر روی کاهش آلودگی هوا نیز تاثیر بگذارد.

حناچی  درباره انتقاد پلیس به طرح ترافیک تصریح کرد: پلیس که تنها تعیین کننده نیست، طرح ترافیک در شورای ترافیک تهران مطرح و تصویب شده‌است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پیروز حناچی شهردار تهران بارش برف ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعات بارشی سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا پایان روز گذشته (۷ اردیبهشت) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۰.۸ درصد مربوط به استان قزوین است. همچنین بارش‌ها در استان سمنان ۴۰.۵ درصد و در تهران ۳۸ درصد کاهش یافته است. در ۲۵ استان کشور بارش‌ها نیز با کاهش بوده که می‌توان به هرمزگان با کاهش ۲۵.۵ درصدی، گیلان با رشد منفی ۲۶.۳ درصد، فارس کاهش ۲۸.۳ درصد، بوشهر با ۲۷.۲ درصد و البرز با کاهش ۲۵.۲ درصد اشاره کرد.

در ۶ استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد بارش‌ها مثبت شده است. میزان کاهش بارندگی‌ها در استان تهران ۸۶.۴ میلیمتر در مقایسه با دوره بلندمدت است. در استان قزوین کاهش بارش‌ها ۱۰۲.۵ میلیمتر بوده است. در مجموع براساس اطلاعات سازمان هواشناسی، از ابتدای سال جاری تا (۷ اردیبهشت) بارندگی در کشور ۱۲.۷ درصد یا به عبارت دیگر ۲۵.۹ میلیمتر کاهش داشته است.

کد خبر 5999568 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • خبرهایی از حج، نمایشگاه کتاب و اختلاف‌ مجریان تلویزیون
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند