Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه ترکیه با اذعان به اینکه مساله اس۴۰۰ ها تاثیر منفی بر روابط ترکیه- آمریکا داشته گفت: ما علاوه بر سیستم دفاع هوایی اس ۴۰۰ به سیستم‌های دفاعی دیگری نیز نیاز داریم.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه در نشست خبری با احمد عیسی عواد، همتای سومالیایی خود در آنکارا گفت: علاوه بر سیستم‌های دفاع هوایی اس۴۰۰ ، ترکیه به سیستم‌های دیگر و بیشتری نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مبنی براینکه در صورت ضمانت آمریکا، ترکیه می‌تواند موشک‌های پاتریوت خریداری کند، اشاره کرد.

وزیر خارجه ترکیه در پاسخ به انتقادها از خرید اس۴۰۰ توسط آنکارا گفت: ما محصولی را برای ذخیره و انبار نخریدیم ترکیه به این سیستم نیاز دارد.  رئیس جمهور اردوغان درسفرش به واشنگتن در این باره با دونالد ترامپ گفتگو کرد. نارضایتی آمریکا یکی از مسائلی است که تاثیر منفی بر روابط ما با آمریکا داشته است. 
وی افزود: پیرامون این سامانه‌ها به ایالات متحده تعهداتی نداده‌ایم و امکان ندارد که خط مشی دیکته کردن‌ را بپذیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تركيه اس400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلویزیون رویترز، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود و با هدف ادعایی بررسی مذاکرات آتش‌ بس در غزه، وارد اراضی اشغالی شد.

وزیر خارجه آمریکا پیشتر به اردن و ریاض سفر کرده بود.

تا کنون اطلاعات بیشتری از برنامه دیدارهای وی در اراضی اشغالی فلسطین رسانه ای نشده است.

کد خبر 6093588

دیگر خبرها

  • فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم
  • فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه