Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت رزمندگان اسلام در مازندران با اشاره به سرلوحه قرار دادن منویات رهبری در امور هیئت رزمندگان مازندران گفت: هیئت رزمندگان اسلام در مازندران پیشتاز اجرایی شدن رهنمودهای رهبری در گام دوم انقلاب است. ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ پاسدار علی‌رضا مرادی امروز در مراسم معارفه اعضای جدید اجرایی هیئت رزمندگان مازندران اظهار داشت: حضور نخبگان در هیئت رزمندگان مازندران امری ضروری بوده و بر این اساس تلاش خواهیم کرد از همه منابع انسانی نخبه در همه عرصه و سایر ظرفیت‌ها در پویایی این هیئت به‌کارگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: هیئت رزمندگان اسلام با ارائه برنامه‌های شاخص و بکارگیری چهره‌های فاخر علمی، دانشگاهی، حوزوی و فرهنگی توانست در جایگاه مردم، از جایگاه رفیع بر خوردار شود.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام در مازندران با تاکید بر اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، همراهی مسئولان استانی را در اجرای برنامه‌های این هیئت در استان خواستار شد.

مرادی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب سر لوحه امور فرهنگی، مذهبی و اجتماعی این هیئت خواهد بود و بر اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری تاکید داریم و همه مدیران اجرایی استان  می‌توانند این هیئت را همراهی کنند.

گزارش هیئت رزمندگان از فعالیت‌های اربعین 1398شب نخست عزاداری سیدالشهدا در هیئت رزمندگان اسلام قم+تصاویربرنامه هیئت رزمندگان اسلام در شب‌های پایانی محرم

وی از برگزاری ششمین همایش فصلی این هیئت در آذرماه امسال خبر داد و گفت: به‌منظور هماهنگی در امور اجرایی این هیئت به ویژه در برنامه‌های فرهنگی و قرآنی و امور جوانان، همایش فصلی این هیئت، 14 آذرماه سال جاری با حضور چهره‌های ملی و استانی در شهرستان چالوس برگزار می‌شود.

در این مراسم  صدرالله نوروزیان، رحمت رزاقی، حسن رمضان‌زاده، مرتضی احمدی، سعید قربانی و حسین مهدی‌نژاد به ترتیب به‌عنوان مدیران پشتیبانی، فرهنگی، فضای مجازی، جوانان عاشورایی، امور قرآنی، امور عتبات هیئت رزمندگان مازندران منصوب و معارفه شدند.

بر اساس حکم صادره از سوی مرادی حسین علیزاده، مجید سعادتی، رضا بذری، شجاعی، عاطفی نیز به عنوان مدیران امور خیران، امور جهادی، مجمع مداحان، امور شهرستان‌ها و مدیر پیروان عترت خواهران هیئت رزمندگان مازندران منصوب و معارفه شدند.

انتهای پیام/681/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد

قدس آنلاین: سخنگوی دولت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

سخنگوی دولت در ادامه بیان کرد:  شش‌ماه از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد دریا می‌گذرد و قرار شده بود دولت برنامه‌ی اجرایی آن را تدوین کند. این برنامه تفصیلی و زمان‌بندی‌شده در دولت به تصویب رسیده است. سازوکار اجرا و وظایف هر دستگاه مشخص شده و ۴۰ حکم دارد و مبتنی بر یک سند است.

بهادری‌جهرمی  اظهار داشت: آیین‌نامه‌ای با پیشنهاد وزارت کار در راستای اجرایی‌سازی یکی از سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی برای ایجاد پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان به تصویب رسید. با این مصوبه هماهنگی، کارآمدی و انسجام در خدمت‌رسانی‌های حمایتی جوامع تحت پوشش نهادهای حمایتی را خواهیم داشت.

وی درباره برنامه دولت برای کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: با تصویب هیئت دولت، فعلاً مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به‌صورت تنخواه در اختیار استاندار و وزارت کشور قرار خواهد گرفت تا در سطح استان هزینه شود؛ البته خسارات بیشتری رخ داده و پس از برآورد نهایی، کمک‌ها مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود