Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجتالاسلام علی ابراهیمی‌پور روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه آبادان با بیان اینکه مردم این شهر انتظارات به حقی از مسوولان دارند، بیان کرد: چالش‌هایی همچون تلمبار شدن زباله‌ها، سرریز شدن فاضلاب در خیابان‌ها، شکستگی لوله‌های آب نارضایتی عمومی در آبادان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در این راستا علاوه بر ایجاد نارضایتی اجتماعی به دلیل نبود بهداشت بیماری های واگیردار به وجود می‌آید و این امر آرامش مردم را کاهش می‌دهد.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور در ادامه از تشکیل گروه در فضای مجازی در آبادان خبر داد و گفت: این گروه متشکل از مجموعه ای از خبرنگاران است که از نقطه نظرات آنها در خصوص فرهنگ عمومی استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: یکی از طرح‌های که پلیس راهور موفق عمل کرد طرح همیار پلیس با مشارکت آموزش و پرورش بود که در مساله کاهش تخلفات رانندگی نقش به سزایی داشت.

امام جمعه آبادان اجرای طرح همراه پاکبان را از دیگر طرح‌های موثر در فرهنگ عمومی دانست و گفت: یکی از موضوعاتی که در سالم‌سازی شهر و افزایش روحیه همگانی مشارکت در طرح همیار پاکبان است.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور گفت:شهر آبادان از نظر نظافت و بهداشت جزو شهرهایی است که نمره منفی می گیرد. 

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان در این نشست گفت:برای حل مشکلات بخش اقتصادی می‌توان از ظرفیت بخش فرهنگ استفاده کرد. 

بیژن ربیعی افزود: در شورای فرهنگ عمومی به جای اینکه برنامه‌ریزی داشته باشیم سوژه محور هستیم ،به طور مثال تقویت فرهنگ و ترویج صرفه‌جویی در مصرف بنزین را می‌توان از مدیران شروع کرد که به جای استفاده از خودرو شخصی از دوچرخه برای آمد وشداستفاده کنند.

رییس اداره آموزش و پرورش آبادان نیز در این نشست اساس کار آموزش و پرورش را فرهنگی بیان کرد و گفت: در ترویج فرهنگی باید مهندسی فرهنگی را داشته باشیم لذا محور اول هر دستگاه اجرایی ارزیابی فرهنگی آن دستگاه است.

حبیب اله رمضانی با بیان اینکه در مهندسی فرهنگی ادارات آبادان ضعیف عمل شده افزود: باید برای هر کار بزرگی برنامه فرهنگی مشخص باشد لذا روند روتین مراسم ها انجام می شود ولی زیرساختها ضعیف است.

وی با بیان اینکه نگاه اول در این شهر نگاه فرهنگی نیست، گفت: اگر نگاه اول فرهنگی باشد هیچگونه دغدغه ای در این شهر نداشتیم.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی فرهنگی خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی فرهنگی خوزستان آبادان شورای فرهنگ عمومی فرهنگی خوزستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «سید محمد مولوی» بود.

سید محمد مولوی، متولد یکم فروردین ۱۳۴۸ در نهربچاچره از روستاهای دهستان نوآباد اروندکنار شهرستان آبادان است. در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم آبادان انتخاب شد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آبادان، ریاست آموزش و پرورش منطقه اروندکنار، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان و معاونت آموزشی آموزش و پرورش آبادان اشاره کرد.

او مثل خیلی از مردم آبادان به ورزش فوتبال علاقه ویژه‌ای دارد و حتی در گذشته عضو تیم منتخب خرمشهر در جام آزادگان کشور بوده است. مولوی سال‌های زیادی به عنوان دبیر آموزش و پرورش در مدارس مختلف تدریس کرده است.

کد خبر 6089614

دیگر خبرها

  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران