Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@19:10:17 GMT

دستگیری عوامل غارت فروشگاه ها در البرز

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۸۷۱۵

دستگیری عوامل غارت فروشگاه ها در البرز

عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی استان عوامل اصلی به آتش کشیدن فروشگاه های «امیران» و «رفاه» منطقه کیانمهر کرج شناسایی و دستگیر شدند.

محمدیان گفت: در جریان اعتراضات مردمی مبنی بر افزایش قیمت بنزین که با سناریو سازی عوامل خارجی و اجرای آن توسط عده‌ای خودفروخته تبدیل به اغتشاش خیابانی و چپاول اموال عمومی و خصوصی شد، تعدادی از این اغتشاشگران در منطقه کیانمهر کرج با حمله به فروشگاه های زنجیره ای اقدام به سرقت وسایل آن کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی پیچیده و به کارگیری روش های پلیسی، موفق به شناسایی سه نفر از عناصر اصلی اغتشاشات منطقه کیانمهر شده و با هماهنگی مقام قضائی در چندین عملیات جداگانه متهمان را دستگیر کردند.

وی افزود: این متهمان علاوه بر تحریک جوانان و نوجوانان به اغتشاش و تخریب اموال عمومی، از این تحرکات سوء استفاده کرده و به مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای حمله ور شده و اقدام به چپاول وسایل آنها کرده بودند.

محمدیان اضافه کرد: بررسی‌های ماموران حاکی از گرایش و وابستگی این افراد به عناصر سلطنت طلب است که با هدف غارت اموال عمومی و نا امن کردن فضای جامعه اقدام به تخریب و آتش زدن فروشگاه‌ها و سرقت آ نها کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان، مقادیر زیادی اموال مسروقه که درجریان اغتشاشات به سرقت رفته بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز تاکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی اصلی تامین امنیت، با شناسایی عوامل اصلی نا آرامی های اخیر، با شدت با این گونه افراد برخورد خواهد کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس

منبع: پارسینه

کلیدواژه: غارت در فروشگاه دستگیری استان البرز پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا،روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز جمعه در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر و با پیگیری‌های انجام شده چهار نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر شده و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پرونده این افراد و دیگر متهمان این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملان صادر خواهد شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی هشدار داد چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه، امنیت روانی مردم را به هم بزنند برخورد‌های بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود.

عتباتی از خانواده‌ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان