Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برخی مشاوران املاک در مناطق مختلف پایتخت عنوان می‌کنند حجم مراجعه و پرس وجو از بنگاه‌های املاک قدری بیشتر از هفته‌های گذشته شده است. تاریخ انتشار: 09:46 - 07 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۸۳۱

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،برخی مشاوران املاک در مناطق مختلف پایتخت عنوان می‌کنند حجم مراجعه و پرس وجو از بنگاه‌های املاک قدری بیشتر از هفته‌های گذشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان بازار خرید و فروش مسکن با توجه به وضعیت اخیر بازار می‌گویند: از اواخر فصل تابستان حجم مراجعات متقاضیان خرید مسکن به بنگاه‌های املاک به شدت کاهش پیدا کرد. به‌طوری که در طول یک هفته، تعداد انگشت شماری از متقاضیان آن هم فقط در حد پرسش برای سنجش وضعیت قیمت‌های پیشنهادی املاک به بنگاه‌ها مراجعه می‌کردند.

به گفته فعالان بازار مسکن این وضعیت درخصوص سامانه‌های مجازی جست وجوی املاک نیز قابل مشاهده است. به این معنا که در ماه‌های اخیر حجم فایل‌های منتشر شده در این سامانه‌ها به‌طور قابل توجهی نسبت به ماه‌های نخست سال کاهش پیدا کرد. اما این فعالان عنوان می‌کنند طی هفته‌های اخیر با ثابت شدن وضعیت بازار، متقاضیان خرید مسکن مجددا برای از سر‌گیری جست و جو در بازار حاضر شده‌اند.

به گفته آن‌ها بخش زیادی از این متقاضیان، افرادی هستند که به دنبال تبدیل به احسن کردن خانه خود هستند.

فعالان بازار مسکن درخصوص وضعیت قیمتی بازار املاک عنوان می‌کنند: گروهی از مالکان آپارتمان‌های مسکونی که به‌طور واقعی قصد فروش ملک خود را دارند، سعی کرده‌اند قیمت پیشنهادی واحد مسکونی خود را نسبت به ماه‌های گذشته اندکی تعدیل کنند تا بتوانند از طریق محدوده متقاضیان موجود در بازار، ملک خود را به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: قیمت مسکن در ۵ سال اخیر چند درصد افزایش داشته است؟

در جدول نبض بازار امروز، قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های بیش از ۱۰۰ مترمربع ارائه شده است.



منبع:دنیای اقتصاد
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قیمت مسکن اخبار اقتصادی آپارتمان مسکونی افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان گفت:  آمادگی تامین و اعطای زمین به واحد‌های تولیدی برای احداث مسکن ملی ویژه کارگران آنها وجود دارد.
وی افزود: واگذاری زمین برای متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت اولویت شورای مسکن  باشد.
محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم گفت: در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار این ظرفیت وجود دارد که زمین به واحد‌های تولیدی و صنعتی واگذار شود تا برای کارگران واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند، مسکن ملی ساخته شود.
وی ضمن بیان اینکه ثبت نام متقاضیان در اغلب شهر‌های استان ادامه دارد افزود: برای متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند زمین تامین و واگذار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد (+ جزییات)
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن