Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@22:55:15 GMT

سربازان بی‌مهارت کارت پایان خدمت نمی‌گیرید!

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۰۷۲۷

سربازان بی‌مهارت کارت پایان خدمت نمی‌گیرید!

رویداد۲۴ سردار موسی کمالی در تشریح این خبر اظهار کرد: در روز چهارشنبه مورخ ۹۸.۹.۶ فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزشی سردار فرحی و نمایندگانی از وزارت دفاع، وزارت آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه‌ای و هلال احمر از مرکز آموزش شهدای جوادنیا بازدید کردند.

وی افزود: در این بازدید شیوه آموزش در محیط واقعی کار (استاد شاگردی) رونمایی شد و چند کارگاه فنی و حرفه‌ای مورد بازدید قرار گرفت و بنا شد علاوه بر آموزش‌های عمومی، اجتماعی و فنی و حرفه ای، آموزش در محیط واقعی کار نیز در یگان‌های نیرو‌های مسلح راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی تصریح کرد: با توجه به شعار هر سرباز یک امدادگر، تعداد ۶۵۰ نفر از فراگیران سرباز که آموزش امداد را طی کرده بودند، گواهی نامه‌های خود را دریافت کردند که مجموع افراد آموزش دیده در این مرکز به ۲۱۴۰ نفر رسید.

سردار کمالی ادامه داد: همچنین کارگاه‌های جوشکاری، مکانیکی، برق، برنامه نویسی، کامپیوتر، فضای مجازی نیز مورد بازدید قرار گرفت و مجموع فراگیران این مرکز در دو سال اخیر به ۵۵۹۹ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: در پایان فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سردار فرحی در بین فراگیران و مسئولین اعلام کرد که از سال ۱۴۰۱ صدور کارت پایان خدمت بدون داشتن مهارت ممنوع می‌شود. یبشتر بخوانید: اجرای طرح «سرباز کارت» برای واریز حقوق سربازانمشاور عالی و سخنگوی قرارگاه در پایان گفت: سربازان یکی از ارکان توان رزم و بنیه دفاعی کشور هستند و در تولید و دفاع از امنیت کشور نقش اساسی ایفا می‌کنند، اما یکی دیگر از مهمترین اهداف سربازی توانمندسازی و مهارت آموزشی کارکنان وظیفه است، لذا همه سربازان باید ۵ نوع آموزش عمومی و اجتماعی، امداد و نجات، کسب و کار و حقوقی، سبک زندگی- مالی و فضای مجازی کسب و کار و حداقل یک مهارت منجر به اشتغال را فرا گیرند. منبع: مهر برچسب ها: رویداد24 ، کارت پایان خدمت ، سربازی ، نظام وظیفه سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کارت پایان خدمت سربازی نظام وظیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • ثبت نام مشوق‌های سربازان ماهر از ۱۵ اردیبهشت‌ماه
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • جزئیات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی به سربازان ماهر اعلام شد
  • جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم