Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ارزیابی وضع موجود به صورت از پیش اعلام نشده از اداره ثبت اسناد و املاک گرگان بازدید به عمل آورد و به طور نامحسوس از چند دفتر اسناد رسمی بازدید کرد. تاریخ انتشار: 14:11 - 07 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۸۹۷

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، ذبیح الله خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امر‌وز (هفتم آذرماه) به صورت از پیش اعلام نشده، از اداره ثبت اسناد و املاک گرگان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ابتدا در واحد جانمایی نقشه حاضر شد و وضعیت این واحد را مورد ارزیابی قرار داد. سپس به واحد حسابداری رفت و در حین ورود به قسمت هیات قانون تعیین تکلیف با مراجعه کننده‌ای مواجه شد که مدعی بود به علت نداشتن سواد، فردی پیگیری امور ثبتی زمین روستایی وی را متقبل شده است.   دکتر خداییان پیگیر موضوع شد و  از این مراجعه کننده خواست تا فرد مذکور را به وی معرفی کند. این فرد در هنگام مواجهه با رئیس سازمان ثبت اسناد و هنگامی که دکتر خداییان از او خواست مدارکی دال بر وکالتنامه رسمی برای پیگیری امور این مراجعه کننده نشان دهد، دستپاچه شد و به ارايه اظهارات ضد و نقیض پرداخت و در بین حرف‌هایش گفت که امورات ثبتی برخی مراجعه کنندگان را انجام می‌دهد.    رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه به حراست اداره ثبت اسناد و املاک گرگان دستور داد که موضوع را پیگیری کند و همراه فرد مراجعه کننده به هیات قانون تعیین تکلیف رفت. تاکید خداییان بر تسریع در رسیدگی به امور ارباب رجوع دکتر خداییان خطاب به کارکنان این واحد بر تسریع در رسیدگی به امور ارباب رجوع تاکید کرد و به آنها گفت که درصورتیکه کار ارباب رجوع با سرعت انجام شود، افراد واسطه را از پیگیری امور خود حذف خواهند کرد.   وی در ادامه از ‌واحد اجرای مهریه بازدید کرد و نسبت به میزان موجودی پرونده‌ها نکاتی را متذکر شد.   بیشتر بخوانید:  بازدید از پیش اعلام نشده رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اداره ثبت اسناد و املاک گرگان خداییان در طی این بازدید به گفت‌وگو با مراجعه کنندگان پرداخت و ضمن ارزیابی از میزان رضایت مراجعین، نسبت به رفع مشکلات آن‌ها دستورات لازم را صادر نمود.   او سپس در واحد بایگانی حاضر و در ادامه به قسمت ثبت شرکت‌ها و پست رفت و مدت زمان پاسخ به استعلامات را جویا شد.   رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پس از بازدید از واحدهای مختلف اداره کل ثبت اسناد گرگان، در نشستی با رییس این اداره به بررسی مسایل و‌ مشکلات پرداخت.   بازدید نامحوس رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از چند دفترخانه اسناد رسمی خداییان در ادامه سفر به استان گلستان از چند دفترخانه اسناد رسمی به صورت نامحسوس بازدید کرد. وی همچنین بازدیدی از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان گلستان داشت و وضعیت واحدهای کاداستر، اسکن اسناد مالکیتی و هیات نظارت را مورد بررسی قرار داد.   رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پایان بازدید از این واحدهای ثبتی، در نشستی با کارکنان به گفت‌وگو پرداخت.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اداره ثبت گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای ساخت پایانه مرزی کلاله آغبند مصمم بوده و با جدیت کار را پیش می برند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، داریوش امانی در بازدید از محل ساخت این پایانه در نقطه صفر مرزی ایران و جمهوری آذربایجان گفت: تقسیم کار بین دو کشور به این ترتیب است که جمهوری اسلامی ایران پایانه مرزی را احداث کرده و جمهوری آذربایجان نیز به موازات آن پل روی رودخانه ارس را می سازد.

داریوش امانی با بیان اینکه فاز اول این پایانه و پل روی رودخانه در مدت یک سال ساخته خواهد شد افزود: این طرح از اول امسال آغاز شده و در دو طرف مرز، دو همسایه با اراده کافی مصمم هستند تا در مدت معین کار را به سرانجام برسانند.

وی با بیان اینکه برای آزاد سازی زمین و پیش بینی سایت موقت، ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: کل این پایانه در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار ایجاد خواهد شد که در فاز اول هشت هکتار در حال آماده سازی است.

رئیس سازمان راهداری کشور گفت: این طرح در قالب شبکه بزرگراهی ایران راه با هدف افزایش ترانزیت اجرا می شود و در این زمینه قرار است جاده نوردوز به کلاله را نیز چهاربانده کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قرارداد اولیه با پیمانکار برای چهاربانده کردن این مسیر ۱۰۷ کیلومتری حدود پنج هزار میلیارد تومان است، افزود: پیش بینی می شود پس از ساخت گذرگاه ارس و پایانه مرزی کلاله اغبند، بخش زیادی از ترانزیت کشور همسایه جمهوری آذربایجان از این مسیر انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند