Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه روز پنجشنبه در بدو سفر یک روز خود به استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف شد همه کسانی را که متقاضی دریافت کمک حمایت معیشتی هستند با سرعت و فوریت بررسی و به سازمان برنامه و بودجه اعلام کند و وجوهی که متعلق به آنهاست ظرف این ماه و حداکثر در پرداخت ماه آینده، به صورت دو پرداخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش قدس آنلاین؛ محمدباقر نوبخت  با بیان اینکه تاکنون ۲هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان به متقاضیان واجد شرایط دریافت حمایت معیشتی در کشور پرداخت شده است ادامه داد: پرداخت بسته حمایتی دولت بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان است.

نوبخت ضمن اعلام سلام و پیام هیات وزیران به مردم بزرگوار و مومن استان بوشهر گفت: در این سفر مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر پیگیری و بررسی می شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بوشهر بسته حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست شهروندان اهوازی از شهردار

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، یکی از وظایف شهرداری سامان دهی به دست فروشان و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی و سد معبر است اما گویا در کوی کارمندان اهواز این نکته آنچنان که باید رعایت نمی شود به همین علت شهروند خبرنگاری با اعتراض به وجود دست فروشان در پیاده رو و معابر خواستار رسیدگی به این موضوع شده است

پیام شهروند خبرنگار ما را می خوانید:

سلام چندین سال در منطقه ۳ اهواز واقع در کوی فرهنگیان اهواز زندگی می کنیم متاسفانه به دلیل هجوم عده ای از افراد سودجو بلوار شهید سلیمانی حد فاصل کوی فرهنگیان تا انتها زرگان در محاصره این افراد قرار گرفت به طوری که هرروز شاهد ساخت و مقاوم سازی سازه موقت و دکه ها و اشغال بخشی از پیاده رو عرض اتوبان و زشت کردن وجهه منطقه۳ اهواز شده بارها به دلیل همین مشکلات به شهرداری منطقه مذاجعه کردیم ولی هیچ اقدامی برای نقل انتقال و پاکسازی این افراد انجام نشددر جواب به ما میگن نمیتونیم کاری انجام بدیم لطفا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و حل مشکلات منطقه۳ باشندالان هم هرروز این محله اشغال شده اوضاع بدتر و بدتر شده لطفا به درخواست مردم رسیدگی کنید زیبایی محله حق مردم پیاده رو مربوط به شخص خاصی نیست اینجا هرساخت سازی برروی پیاده روها راحت ساخته میشه 

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار