Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@01:22:40 GMT

خادمین هفته وحدت در آستارا تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۴۷۸۵

خادمین هفته وحدت در آستارا تجلیل شدند

خادمین و فعالین هفته وحدت طی آیینی در بندر مرزی آستارا تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، آیین تجلیل از خادمین و فعالین هفته وحدت امروز(پنج‌شنبه، ۷ آذر) با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس، علما و روحانیون اهل تشیع و تسنن، هیئت امنای مساجد و مسئولان محلی در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در این آیین اظهارکرد: در هفته وحدت امسال جلوه‌های بسیار زیبایی از وحدت و همدلی به نمایش گذاشته شد.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: در هفته وحدت امسال برنامه‌های بسیار خوبی از لحاظ کمی و کیفی در شهرستان آستارا برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه جهان اسلام بدون وحدت راه به جایی نمی‌برد، تصریح کرد: رمز موفقیت ما در گروی وحدت و همدلی است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه در مقابل دنیای کفر باید دست به دست هم دهیم و دل‌هایمان را به هم نزدیک کنیم خاطرنشان کرد: دنیای کفر می‌خواهد اسلام را ریشه کن کند و باید اختلاف‌ها را کنار گذاشته و با هم وحدت و همدلی داشته باشیم تا نقشه‌هایشان نقش بر آب شود.

 

«ولی داداشی» نیز در این آیین اظهارکرد: دشمنان در تلاشند مسلمان را به جان هم بیندازند و امروز جهان اسلام مورد هجمه دشمن است و پرسودترین آن برای دشمن ایجاد تفرقه مذهبی است که این توطئه آنان با هوشیاری مسلمانان خنثی می‌شود.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن امروز کمر همت بسته و هجمه می‌آورد که تفکر اسلام ناب محمدی را از رده خارج کند، افزود: دشمن با وحدت و همدلی مسلمانان در رسیدن به اهدافش راه به جایی نمی‌برد و چیزی که نصیبش می‌شود، شکست و پشیمانی است.

 

داداشی به ناآرامی های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: اجازه ورود دشمن به صفوف مردم را نمی دهیم و این را ثابت کرده و می کنیم.

 

حجت الاسلام«حسینعلی رضازاده» نیز در این آیین گفت: از عوامل و دست اندرکاران برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های هفته وحدت تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا افزود: بايد سنت پیامبر رحمت و مهربانی را الگوی خود قرار دهيم و كسانی كه می‌خواهند با اختلاف‌افكنی بين مذاهب و قوميت‌ها فاصله ايجاد كنند، مسلمان حقيقی نيستند.

 

حجت الاسلام رضازاده با بیان اینکه حفظ اتحاد و یکپارچگی در دنیای متلاطم امروز از اهمیت زیادی برخوردار است،گفت: خوشبختانه مردم شیعه و سنی آستارا، همواره در این راستا پیشگام بوده و هستند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد بسیج مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اغتشاشات اخیر در کشور قرآن هفته بسیج اغتشاشات هفته بسیج مجلس هفته وحدت بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی درجمع اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از مقام زنان و مادران شهدا و بانوانی است که در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ، تجلیل از معلمان و کارگران در این هفته که همزمان با روزمعلم و کارگر است، غبار روبی گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند»
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود