Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه ترویج گفتمان انقلاب اولویت بسیج است گفت: در زمان کنونی بسیج با همه توان به دفاع از اسلام ناب محمدی در برابر تهاجم فرهنگی می‌پردازد. ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج چنین گفتمانی با توجه به فرموده‌های امام راحل و تأکیدات رهبر انقلاب، اولویت بسیج است اظهار داشت: جهانی که به سوی ماتریالیستی پیش می‌رفت و در آن شعار «دین، افیون ملت‌هاست» سر داده می‌شد، اکنون با گفتمان انقلاب اسلامی در پیچ تاریخ قرار گرفته و به سوی معنویت‌گرایی باز می‌گردد به‌گونه‌ای که غرب اکنون در برابر موج معنویت‌گرایی مستأصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گفتمان بسیج همان گفتمان اسلام ناب محمدی، حسینی و انقلابی است، ما گفتمانی جز اسلام ناب نداریم از این‌رو اولویت ما تشکیل جامعه اسلامی، تمدن اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور حجت بن الحسن(ع) است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه هر زمانی اقتضائات خاص خود را دارد، تصریح کرد: یک زمانی بسیجی باید در جبهه‌های جنگ با لباس خاکی حضور و سلاح به دست می‌گرفت، زمانی اولویت بسیجی آن است که در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان بایستد؛ در زمان کنونی بسیج با همه توان به دفاع از اسلام ناب محمدی در برابر تهاجم فرهنگی می‌پردازد.

کرمان| هنرمندان بسیجی کرمان در جشنواره هنر مقاومت ثبت سفارش گرفتنداردوگاه‌های صیانت و درمان معتادان توسط بسیج در 10 استان کشور راه‌اندازی می‌شودمیز خدمت عمومی در 40 پایگاه بسیج ادارات کل استان سمنان برپا شد

وی با بیان اینکه بسیج در دفاع از اسلام ناب محمدی کوتاهی نمی‌کند، ادامه داد: بسیج در هر زمینه‌ای که ورود کند موفق می‌شود و در مباحث نظامی، فرهنگی، سیاسی، موفق عمل کرده است و در بحث اقتصادی با پیگیری فرمایشات حضرت آقا در باب اقتصاد مقاومتی شاهد موفقیت‌های چشمگیرش خواهیم بود.

رستگار با تشکر از حضور بی‌‌بدیل بسیج در صحنه‌های مختلف گفت: مردم ولایتمدار در صحنه‌های مختلف حضور همیشگی دارند، بسیج توانست در اغتشاشات اخیر، در کمتر از 48 ساعت چنین فتنه بزرگی را جمع کند.

انتهای پیام/ 331/ح

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور

حسن شاه‌حسینی معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان گفت: شرکت ۵۰ گروه جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان در طرح عهد خدمت نوروز موجب شد تا استان خوزستان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.

او می‌گوید: طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد.

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان ادامه داد: در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
وی افزود: در این گروه‌های جهادی، هزار و ۱۹۲ دانشجوی بسیجی از استان خوزستان حضور داشتند که از نظر تعداد دانشجو پس از استان تهران رتبه دوم را نیز در سطح کشور کسب کردند.

حسن شاه حسینی با بیان اینکه خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است اضافه کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار استان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • سه جریان مخالف استاد مطهری