Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس دبی قصد دارد وانت‌های خودران تسلا را به کاروان خودرو‌های خود اضافه کند.

این سازمان در توئیت جدید خود، تصویری از یک وانت الکتریکی تسلا را منتشر کرد و در مورد آن نوشت: پلیس دبی- ۲۰۲۰.

جدیدترین توئیت "ایلان ماسک" (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا نشان می‌دهد که این شرکت تاکنون ۲۵۰ هزار سفارش برای خرید وانت الکتریکی ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پلیس دبی قصد دارد با استفاده از این خودروی جدید، ایمنی را در مکان‌های گردشگری دبی افزایش دهد. این سازمان در حال حاضر، مجموعه‌ای از خودرو‌های پرسرعت و گرانقیمت جهان را در اختیار دارد و از آن‌ها استفاده می‌کند.

بدون شک سایبرتراک، عضو ارزشمندی برای پیوستن به این کاروان بزرگ خواهد بود. این وانت الکتریکی، بدنه‌ای محکم دارد و از فولاد ضد زنگ ساخته شده است؛ در نتیجه انتخاب خوبی برای پلیس خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تکنولوژی خودرو دانستنی های خودرو خودرو تسلا پلیس دبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن

آفتاب‌‌نیوز :

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در یک سفر از پیش اعلام نشده از پکن با مقام شماره ۲ چین دیدار کرده است.

به گزارش الجزیره، دیدار ماسک با لی کیانگ، نخست‌وزیر چین در حالی انجام می‌شود که خودروسازان چینی در حال تبلیغ جدیدترین خودرو‌های الکتریکی خود در نمایشگاه خودروی پکن هستند که از ۲۵ آوریل تا ۵ می‌برگزار می‌شود.

رسانه دولتی چین گزارش داد، در جریان دیدار روز یکشنبه آنها، لی به ماسک گفت که امیدوار است ایالات متحده با چین در همکاری “برد-برد” تعامل کند و از عملیات تسلا در چین به عنوان نمونه‌ای موفق از همکاری با یکدیگر نام برد.

لی گفت: «بازار بسیار بزرگ چین همیشه به روی شرکت‌های خارجی باز خواهد بود. چین به قول خود پایبند خواهد ماند و به سختی برای گسترش دسترسی به بازار و تقویت ضمانت‌های خدمات ادامه خواهد داد.»

ماسک در پستی در X گفت که از ملاقات با مقام شماره ۲ “مفتخر” است.

ماسک گفت: “ما اکنون سال هاست که همدیگر را می‌شناسیم، از اوایل روز‌های شانگهای. ”

بازدید ماسک از قبل اعلام نشده بود و مشخص نیست که آیا برنامه سفر او ممکن است شامل بازدید از نمایشگاه خودرو پکن باشد، جایی که خودروسازان چینی خودرو‌های الکتریکی را به نمایش می‌گذارند که مستقیماً با مدل‌های تسلا رقابت می‌کنند.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • قیمت نیسان آبی در سال ۱۴۰۳
  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)
  • قیمت جدید وانت نیسان اعلام شد
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • ۴ دلیل ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه و نقره داغ شدن خریداران
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند