Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@02:02:57 GMT

تاثیر منفی تعطیلی لیگ روی استقلال

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۷۰۰۳

مهدی فنونی‌زاده در خصوص پیروزی دو بر یک آبی‌پوشان برابر نساجی قائمشهر اظهار داشت: استقلال بعد از تعطیلی لیگ نتوانست آن عملکرد لازم را مقابل نساجی داشته باشد.

اخبار ورزشی - آنها در ابتدای بازی و در دقایق ابتدایی، کمی دچار سردرگمی بودند اما هر چه از زمان بازی گذشت، شرایط بهتری پیدا کرده و توانستند در اواخر نیمه اول، به گل دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: آبی‌پوشان با شروع نیمه دوم هم توانستند گلزنی کنند و نشان دادند که هر چه از زمان بازی می‌گذرد، آنها به هماهنگی بهتری دست پیدا می‌کنند و این بازی نشان داد تعطیلی لیگ در روند تیمی استقلال تأثیرگذار بوده است.

فنونی‌زاده خاطرنشان کرد: استقلال به یک رکورد خوب دست پیدا کرد؛ ۸ برد پیاپی نشان داد که این تیم یک روند رو به رشد را آغاز کرده و می‌تواند این اتفاق ادامه‌دار باشد. استراماچونی شناخت خوبی از نفراتش پیدا کرده و با آنالیز دقیقی که از حریفان دارد، به راحتی به نقاط ضعف آنها حمله کرده و صاحب پیروزی می‌شود و این نشان‌دهنده آن است که یک وحدت و همدلی بین کادر فنی و بازیکنان به وجود آمده و نفرات استقلال به خوبی خواسته‌های سرمربی تیم را در زمین پیاده می‌کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بیان کرد: به اعتقاد من، اگر استقلال همین روند را ادامه بدهد و وارد حاشیه‌ها نشود، مطمئناً در هفته‌های آینده هم پیروزی‌هایش ادامه خواهد داشت. استراماچونی و بازیکنانش باید این برد را به فراموشی سپرده و خود را آماده دیدار روز شنبه برابر سپاهان کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نساجی قائمشهر اخبار ورزشی استقلال رشد کادر فنی و بازیکنان نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تاثیر آسپرین در پیشگیری از سرطان روده بزرگ

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مدیسن نت، یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که آسپرین چگونه در برابر سرطان روده بزرگ عمل می‌کند.

طبق یافته‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد آسپرین جنبه‌های پاسخ ایمنی بدن را در برابر سلول‌های سرطانی تقویت می‌کند.

دکتر «مارکو اسکارپا»، محقق ارشد و جراح عمومی دانشگاه پادووا در ایتالیا، گفت: «مطالعه ما مکانیسم مکمل پیشگیری یا درمان سرطان با آسپرین را در کنار مکانیسم دارویی کلاسیک آن که شامل مهار التهاب است، نشان می‌دهد.»

برای این مطالعه، محققان نمونه‌های بافتی را از ۲۳۸ بیمار که بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ تحت عمل جراحی سرطان روده بزرگ قرار گرفته بودند، به‌دست آوردند. از این تعداد، حدود ۱۲ درصد مصرف‌کننده آسپرین بودند.

به گفته محققان، نمونه‌های بافتی از مصرف‌کنندگان آسپرین، گسترش کمتر سرطان به غدد لنفاوی و فعالیت تهاجمی‌تر سلول‌های ایمنی در برابر تومورها را نشان داد.

در آزمایشگاه، آنها کشف کردند که قرار دادن سلول‌های سرطانی روده بزرگ در معرض آسپرین، توانایی سلول‌های ایمنی را برای هشدار به یکدیگر در مورد وجود تومورها افزایش می‌دهد.

به طور خاص، سلول‌های ایمنی شروع به بیان بیشتر پروتئینی به نام CD۸۰ کردند. به گفته محققان، در بیماران مبتلا به سرطان رکتوم، مصرف‌کنندگان آسپرین بیان CD۸۰ بالاتری در بافت‌های سالم داشتند که نشان می‌دهد آسپرین توانایی سیستم ایمنی را برای جستجو و از بین بردن سلول‌های سرطانی افزایش می‌دهد.

اسکارپا گفت: «گام بعدی یافتن راهی برای ورود آسپرین به عمق روده و تقویت اثرات ضد سرطانی آن خواهد بود.»

کد خبر 6090456

دیگر خبرها

  • تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد
  • تاثیر آفت‌کش‌ها بر افزایش احتمال پارکینسون
  • نحوه تاثیر آسپرین در پیشگیری از سرطان روده بزرگ
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • تعطیلی پنج‌شنبه این بالا را بر سر اقتصاد کشور می‌آورد