Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان با بیان این‌که در بحث محرومیت‌زدایی با بسیج سازندگی تفاهم‌نامه‌هایی داریم، گفت: در هر شهرستان نیز گردان‌هایی سازماندهی شده تا در مواقع بحران به‌عنوان اولین گروه در دسترس مردم باشند.

گودرز امیری در همایش «شکوه هجرت» در خرم‌آباد با بیان این‌که بسیج ظرفیت بسیار ارزشمندی برای توسعه وآبادانی کشور است، اظهارکرد: بسیج می‌تواند منشاء خدمات گران‌قدری برای مردم به‌ویژه در مناطق محروم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بسیجیان با کارهای جهادی خود در مواقع بحران و حوادث امدادگری خوب در کنار مردم هستند کمااینکه این موضوع با توجه به حوادث اخیر اثبات شده است.

معاون استاندار لرستان عنوان کرد: بسیج امروز با گذشته متفاوت است به‌طوری‌که در گذشته بخش اعظمی از آن‌ها جوانان مستعدی بودند و قبلاً جوانان با اراده و با انگیزه ولی شاید دسترسی به دانش و فن و علم کم بوده است و امروز دانایی‌محوری مبنای کار بسیجیان است که خود می‌تواند منشا تحولات عظیمی باشد. امیری تصریح کرد: در بحث محرومیت‌زدایی با بسیج سازندگی تفاهم نامه‌هایی داریم که امیدواریم با کمک آن‌ها بتوانیم در کاهش محرومیت نقش موثری داشته باشیم همچنین در هر شهرستان نیز گردان‌هایی سازماندهی شده تا در مواقع بحران به‌عنوان اولین گروه در دسترس مردم باشند.

همچنین، محمود ثمینی، معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در این مراسم، اظهارکرد: امروز وقتی بنا است از بسیج صحبت کنیم یاد بزرگان دین در انقلاب اسلامی و امام(ره) می‌افتیم، امامی که تفکرش از بدو نوجوانی وجوانی بسیجی بود، امامی که با تفکر بسیجی در برابر طاغوت ستم‌شاهی و رضاخان ایستادگی کرد انقلاب اسلامی را به‌وجود آورد.

وی با اشاره به این‌که امام با تفکر بسیجی دستور ایجاد نهادهای انقلابی را داد، افزود: برای حفاظت از جان و مال مردم، کمک به محرومین ومستضعفین، به اسم جهاد سازندگی، کمیته امداد و نهادهای مختلف، سپاه پاسداران را برای حفظ انقلاب اسلامی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل دادند.

ثمینی اضافه کرد: بسیجیان به کمک مسئولین و مدافعین انقلاب اسلامی با هدایت‌گری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل استکبار سینه سپر و ایستادگی کرده‌اند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار استان لرستان افزود: بسیج سازندگی در سخت‌ترین شرایط و در دورترین نقاط محروم کشور برای خدمت‌رسانی به مردم پیشگام است.

حجت‌الله ناصرپور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان نیز در این مراسم، گفت: ما مدیون جامعه بانوان هستیم؛ زیرا نهضت انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس حاصل نقش بانوان است مادران و همسرانی که بدرقه‌کننده راه شهیدان گران‌قدر ما بودند.

وی افزود: امروز  یاد و خاطره شش هزار و ۳۰۰ شهید و ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر جانباز لرستانی را که در این جلسه تعداد زیادی حضور دارند را گرامی می‌داریم و در هیچ مناسبتی این عزیزان را فراموش نمی‌کنیم.

ناصرپور با اشاره به نقش بسیج در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، ادامه داد: حضور مقتدرانه بسیج در دوران دفاع مقدس منجر به عقب‌نشینی دشمن شد؛ به‌واسطه مجاهدت‌های این نیروی انقلابی بود که دشمنان در اشغال حتی یک وجب از خاک ما ناکام ماندند.

وی اظهار کرد: بسیجی از خدمت به مردم لذت می‌برد و کار را عبادت می‌داند و این سبک، مدیریت جهادی است بسیجی کار را برای رضای خدا انجام می‌دهد و خستگی‌ناپذیر است ما همه افتخار می‌کنیم که بسیجی هستیم.

وی افزود: تفکر بسیج، تفکر ایثار و شهادت است و رمز مقابله با دشمنان، بسیج است و انقلاب با خون شهیدان زنده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محرومیت زدایی بسيج سازندگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: با حکم مقام قضلیی، علیرضا تاج شهرستانی عضو شورای اسلامی شهر به مدت شش ماه از حضور در جلسات تعلیق شد.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: روز سه شنبه هفته جاری حکم تعلیق علیرضا تاج شهرستانی عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت از سوی یکی از شعب دادسرای رشت به ما ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه اتهام این عضو شورای اسلامی شهر به ما اعلام نشده است، افزود: با توجه به اینکه بر اساس حکم مقام قضائی علیرضا تاج شهرستانی به مدت شش ماه حق حضور در جلسات شورای اسلامی شهر و کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری رشت را ندارد، بنابراین روز گذشته طی نامه‌ای به فرمانداری رشت اعلام کردیم تا نسبت معرفی عضو علی‌البدل جایگزین در شورای اسلامی شهر اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه غیبت یک عضو در برگزاری جلسات شورای شهر خللی ایجاد نمی‌کند، خاطرنشان کرد: جلسات شورای اسلامی شهر رشت با دو سوم اعضا (هشت نفر) به صورت رسمی برگزار می‌شود.

واثق‌کارگرنیا تصریح کرد: امیدواریم فرمانداری رشت بر اساس ضوابطی که قانون تعیین کرده است در اسرع وقت نسبت به معرفی عضو علی‌البدل جایگزین در شورای اسلامی رشت اقدام کند.

به گزارش ایمنا، شورای اسلامی شهر رشت، مرکز استان گیلان، دارای ۱۱ اصلی و هفت عضو علی‌البدل است.

کد خبر 747985

دیگر خبرها

  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز