Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور قایقرانی بادبانی سبک optimist در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۶ و ۷ آذر با حضور ورزشکاران دختر و پسر در بندرلنگه برگزار شد.

مربی تیم ملی قایقرانی بادبانی و ناظر این مسابقات گفت: قایقرانی بادبانی جز رشته هایی است که منوط به باد مناسب می باشد و از آنجائیکه شرایط در بندرلنگه محیا بود مسابقات در این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
عمار رئوفی بیان کرد: دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور قایقرانی بادبانی با حضور ۱۴ ورزشکار متولد ۸۳ الی۹۰ طی ۶  دور مسابقه برگزار شد. 

وی اضافه کرد: در پایان این مسابقات علیرضا سبیل گشتی  و محمد میلانی از  استان گیلان- شهرستان بندر انزلی مقام های اول و دوم و احمد پیرزهی پسکوه از  استان هرمزگان- شهرستان بندرلنگه به مقام سوم دست یافت. 

رئوفی بیان کرد: این مسابقات به منظور انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات بادبانی ۲۰۲۰ کشور عمان برگزار شده است و نفرات منتخب به زودی توسط فدراسیون قایقرانی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی قایقرانی بادبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان