Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@02:23:33 GMT

اتمام پل کابلی آستانه اشرفیه با جدیت دنبال شود

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۹۳۰۲

اتمام پل کابلی آستانه اشرفیه با جدیت دنبال شود

یونس محمودی عصر در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل فرمانداری آستانه اشرفیه برگزار شد، با اشاره به پیشرفت 80 درصدی این پل افزود: انتظار می رود تا قطعات مورد نیاز این پل هرچه زودتر در اختیار پیمانکار این پروژه قرار بگیرد.

وی اتمام این پروژه را در توسعه بخش گرشگری و اقتصادی منطقه موثر دانست و ابراز امیدواری کرد : با تلاش مسئولان امر شاهد اتمام عملیات احداث این پل کابلی که بیش از 10 سال از آغاز آن می گذرد، باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی همچنین با اشاره به آبندان ها و استخرهای طبیعی موجود در این شهرستان اظهار داشت: موضوع بهره برداری مناسب از این منابع طبیعی از سیاست های مهم دولت است و در این بخش اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اهمیت لایروبی انهار و استخرهای این منطقه افزود : مدیران جهاد کشاورزی و امور آب دقت لازم را در این بخش داشته باشند و هرچه سریعتر نسبت به لایروبی انهار و استخرهای طبیعی اقدام کنند تا مشکلی در خصوص تامین آب زراعی نداشته باشیم.

سرپرست فرمانداری آستانه اشرفیه در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن بررسی  مسائل شرکت های صنعتی این شهرستان به خصوص تصفیه خانه خواستار تسریع در اتمام  این پروژه و عملیات محور آستانه اشرفیه به بندرکیاشهر وایمن سازی این مسیر شد.

وی در ادامه با اشاره به اعتبارات تملک دارایی این شهرستان اظهار داشت: 210 میلیارد ریال از این اعتبارات بر اساس ابلاغ سازمان برنامه و بودجه برای این شهرستان در نظر گرفته شده که از این میزان 40 درصد به دستگاه های مختلف تخصیص داده شده است.

محمودی خواستار جذب به موقع اعتبارات جهت انجام پروژه های موجود در این شهرستان شد و گفت : مدیران اجرایی این منطقه تعامل و تلاش لازم را جهت اجرای طرح ها و پروژه های این شهرستان داشته باشند.

این مقام مسئول همچنین به بررسی برخی از سیاست های داخلی و خارجی ایران اسلامی پرداخت و گفت: امروز کشور ما در مرکز توجهات سیاسی و جهانی قرار دارد وایران با تبعیت از دین مقدس اسلام و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در مقابل تحرکات و هجمه های دشمنان داخلی و خارجی ایستاده است و همچنان استوار به راه خویش ادامه می دهد.

محمودی با بیان اینکه خون شهدا انقلاب اسلامی ما را در مقابل توطئه های دشمنان بیمه کرده افزود: استمرار و  استقامت کشور موجب تنگ نظری دشمنان قسم خورده انقلاب شده و می خواهند با تحریم های ظالمانه مانع پیشرفت ملت ایران  شوند.

به گفته فرماندار آستانه اشرفیه مردم ایران همچنان به اصول انقلاب اسلامی پایبندند و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در مقابل توطئه های دشمنان و استکباران جهانی ایستادگی می کنند.

وی در پایان از کلیه مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان خواست تا خدمت صادقانه را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،در ادامه این جلسه که نماینده شهرستان و مدیران ادارات و نهادها در آن حضور داشتند ، عملکرد برخی از ادارات این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای 105 روستاست و در شرق استان گیلان قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شمالغرب در مورد پروژه دوخطه قزوین-زنجان گفت: این پروژه حدود ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مراحل پایانی خود را طی می کند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، منوچهر صفری خاطرنشان کرد: این پروژه دو مشکل اساسی داشت.یک اینکه در محدوده ایستگاه تاکستان، معارضان اجتماعی وجود داشت که با پیگیری های صالحی، مدیرعامل راه آهن و مقامات استانی زنجان و قزوین این مشکل حل شد.

وی افزود: مشکل بعدی عدم تخصیص نقدینگی به این پروژه است. علی رغم اختصاص ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار به این پروژه در دور اول سفرهای استانی ریاست جمهوری و تصویب ۱۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در دور دوم سفر، تخصیص نقدینگی به اندازه کافی نبوده و این موضوع موجب شد که مطالبات پیمانکاران به طور کامل پرداخت نشود.

وی تصریح کرد: ارزش به روز شده این پروژه ۱۲ هزار میلیارد تومان است و به خاطر ۱۲۰۰ میلیارد تومان این پروژه معطل مانده است و اگر نقدینگی به این پروژه تخصیص یابد پیش بینی می شود تا خردادماه ۱۴۰۴ به بهره برداری برسد.

به گفته مدیرکل راه آهن شمالغرب؛ این پروژه بسیار ارزشمند است و با بهره برداری از این طرح، ظرفیت ترافیک حمل بار، افزایش و زمان سفر نیز بطور چشمگیری کاهش می یابد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود