Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاویانی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی به دانش تولید دست پیدا کرده است گفت: امروزه تولید مدرن ترین زیردریایی ها به یکی از ساده ترین اقدام های ارتش جمهوری اسلامی تبدیل شده است که به همت جوانان ایرانی رقم می خورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «امیر دریادار حمزه علی کاویانی» امروز (جمعه 8 آذر) در سخنان پیش از خطبه ‌های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به توجه به بومی سازی تجهیزات گفت: توجه به این امر همواره در دستور کار بوده و تلاش کرده ایم که روی پای خود بایستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: تمام امکانات، سامانه ‌ها، موشک‌ ها و دیگر تجهیزات نیروی دریایی صدرصد بومی و بهینه‌شده است.


وی گفت: پیش از انقلاب تمامی تجهیزات و سامانه ها و آموزش های نیروی دریایی توسط غرب انجام می شد که بیش از ۵ هزار مستشار غربی نیروی دریایی ایران را مدیریت می ‌کردند.


کاویانی با اشاره به شناور و ناوشکن جماران گفت: ملحق شدن آنها به ظرفیت نیروی دریایی ارتش از افتخارات نیروی دریایی به شمار می رود که پس از انقلاب شکل گرفت که تمامی طراحی و ساخت این ناوشکن کاملا بومی و ایرانی است.


معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همچنین طراحی و تولید ناوشکن های سهند و البرز با سامانه های بسیار پیچیده و مدرن نیز افتخارات و توفیق های ارتش جمهوری اسلامی است که به برکت نظام اسلامی شکل گرفت.


وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی به دانش تولید دست پیدا کرده است گفت: امروزه تولید مدرن ترین زیردریایی ها به یکی از ساده ترین اقدام های ارتش جمهوری اسلامی تبدیل شده است که به همت جوانان ایرانی رقم می خورد.


کاویانی تاکید کرد: در حال حاضر شصت و چهارمین ناوشکن نیروی دریایی ارتش در حال حاضر در آب ‌های دریای سرخ و کانال سوئز حفاظت و امنیت نفت‌کش‌ های کشور را تامین می‌ کنند که این امر پیش از انقلاب به هیچ عنوان قابل فکر هم نبود.


وی با اشاره به سواحل مکران و دریای عمان گفت: توسعه این سواحل بر عهده ارتش جمهوری اسلامی نهاده شده که اهمیت بسزایی در توسعه ملی و حضور در آب های هند دارد.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد بسیج هفته بسیج قرآن اغتشاشات اخیر در کشور اغتشاشات کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان محکومیت اغتشاشات اخیر فرمانده نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد