Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام نوفرستی خطیب موقت جمعه بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند گفت: دشمنان برای این توطئه خود هزینه کردند، اما مردم با این حرکت توطئه آن‌ها را خنثی کردند و موجب شکست استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی شدند.

او افزود: دشمن این فتنه‌ها را که به دلیل مدیریت نکردن صحیح، شکل گرفت می‌خواست به نام اسلام و نظام بگذارد، اما حرکت عظیم مردم نقشه آن‌ها را به نابودی کشاند و مردم با حمایت از نظام اسلامی رسالت و تکلیف الهی خود را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به ۱۰ آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس و نامگذاری روز مجلس گفت: نظام ما مردم سالاری دینی است و انتخاب اصلح در تمامی دوره‌های انتخاباتی تأکید شده است.

خطیب موقت جمعه بیرجند: گفت: در انتخابات باید با استفاده از شاخصه‌هایی که دین انتخاب می‌کند افرادی که دارای شاخصه‌های دینی هستند و راه امام و انقلاب و نظام را باور دارند و با هرگونه بی عدالتی فساد و غارت سلطه گران مواجهه و مبارزه می‌کنند، انتخاب شوند.

او افزود: مصرف صحیح بنزین و سهمیه بندی بنزین را مسئولان می‌توانستند در طول بازه زمانی ۵ ساله به طور صحیح مدیریت کنند تا شوک به جامعه وارد نشود.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج در جامعه، بسیج را بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی در تمام دنیا دانست که متکی به اندیشه انقلابی و اسلامی است و براساس فرموده رهبر معظم انقلاب بسیج باید در تمام زمینه‌های دفاع سخت، نیمه سخت و نرم آماده به کار بوده و همه راهبرد‌ها و تاکتیک‌های لازم را برای مقابله با سلطه گران و دشمنان به کار گیرد.

انتهای پیام/ک

مردم ایران یک بار دیگر اثبات کردند که قدرتمند و با عظمتند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند

اعتراضات دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی در دانشگاه کالیفرنیا جنوبی موجب تعطیلی جشن فارغ‌التحصیلی این دانشگاه شد. 

به گزارش ایسنا به نقل از سان، دانشگاه کالیفرنیا جنوبی (USC) مراسم اصلی فارغ التحصیلی خود را که زمان برگزاری آن برای ۱۰ ماه می تعیین شده بود، به دلیل نگرانی‌های ایمنی و اجرای تدابیر امنیتی جدید در پی اعتراضات اخیر حامی فلسطین در محوطه دانشگاه لغو کرد.

 این اقدامات امنیتی، فرآیند پردازش تعداد زیادی از مهمانان مورد انتظار را کند می‌کند و میزبانی این مراسم سنتی را که حدود ۶۵ هزار شرکت کننده دارد، غیرممکن می‌سازد.

دانشگاه کالیفرنیا جنوبی در راستای افزایش امنیت، برای افزایش امنیت، برای همه رویدادهای دانشگاه بلیط صادر می‌کند و دسترسی پردیس‌ها و دانشکده‌ها را به نقاط ورودی تعیین شده محدود می‌کند.

در حالی که مراسم اصلی لغو شده است، فعالیت های انفرادی، جشن‌های ویژه و مراسم کلاه‌گذاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری طبق برنامه پیش می‌رود.

این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که اعتراضات دانشجویان در آمریکا در طرفداری از فلسطین در سراسر دانشگاه‌های مختلف ایالات متحده از جمله دانشگاه کلمبیا، تگزاس آستین، هاروارد، اِم‌آی‌تی و سایر دانشگاه‌های آمریکا گسترش یافته است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند