Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت های امروز( جمعه) در شش دور مختلف به مسافت ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب های ترکمن ۳+ هندیکاپ کلاس ۵ بود، اسب ایل سون صوفیان عنوان نخست را به خود اختصاص داد و اسب‌های پادشاه مختومقلی و پویان مختومقلی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم رقابت اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ برگزار شد که نتیجه آن قهرمانی اسب اسکای فیس بود؛ اسب ترانه حکیم در جایگاه دوم ایستاد و اسب فرگل به عنوان سومی این دور بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسب‌های دوخون دوساله کلاس Maiden در دور سوم رقابت کردند که نتیجه آن قهرمانی اسب توکانو بود و در پی او اسب‌های دلنوا و کلونیا به ترتیب عناوین دوم و سوم را  از آن خود کردند.

پتیورز، بن ریوجانی‌رو و ریوآچا در دور چهارم روز دوم هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس حائز عناوین برتر گروه اسب‌های تروبرد۳+ هندیکاپ کلاس ۲ شدند.

دور پنجم مسابقه مخصوص اسب‌های دوخون ۳+ هندیکاپ کلاس ۱ بود که در انتهای این دور، اسب اوسین بولت زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب‌های مامبو و  پیربابا نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

مشتاقان ورزش سوارکاری در دور ششم شاهد رقابت اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۵ بودند که با قهرمانی اسب آدرینا ۲ به پایان رسید، اسب مجیک لایتینگ دوم شد و اسب سزار به عنوان سومی آخرین دور این مسابقات اکتفا کرد.

در پایان این مسابقات مبلغ یک میلیارد و ۳۶۳میلیون و ۲۵۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.

برچسب‌ها گنبدکاووس سوارکاری گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس سوارکاری گلستان گنبدکاووس سوارکاری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان، جام قهرمانی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام صفوی را در اردبیل بالای سر برد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این رقابت‌ها که به مدت 2 روز به میزبانی اردبیل در ورزشگاه رضازاده برگزار شد، تیم ملی ایران قهرمان شد و تیم‌های عراق و ارمنستان دوم و سوم شدند.

در این رقابت ها تیم ملی ایران با کسب 250 امتیاز اول، عراق با کسب 42 امتیاز دوم و ارمنستان با کسب 12 امتیاز سوم شدند به طوری که حضور تماشاگران نیز در این مسابقات چشمگیر بود.

مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل به مدت 2 روز در ورزشگاه 6 هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد که در این رقابت‌های بین‌المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان بود علاوه بر 33 کشتی‌گیر از سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، 192 کشتی‌‌گیر از سراسر کشور حضور داشتند.

.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران