Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@22:10:26 GMT

حواشی روز نخست ثبت‌نام نامزدهای نمایندگی مجلس

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۶۰۵۵

حواشی روز نخست ثبت‌نام نامزدهای نمایندگی مجلس

مهر نوشت: ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که از صبح امروز (یک شنبه) با دستور وزیر کشور به استانداران و فرمانداران آغاز شد، تا  تا لحظه انتشار این گزارش با حاشیه‌های جالبی  در ستاد انتخابات کشور همراه بود.

* ساعت ۸ صبح انتخابات رسما با دستور وزیر کشور آغاز شد و از ساعت ۸ و نیم داوطلبان وارد وزارت کشور شدند و فرایند ثبت نام عملا کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تعداد زیادی از داوطلبان برای ثبت‌نام بیرون از ساختمان تالار وزارت کشور حضور یافته بودند از این رو صف طولانی برای ثبت نام در انتخابات ایجاد شد.

* در لابی تالار وزارت کشور در دو طرف صندلی‌هایی برای داوطلبان چیده شده است که داوطلبان در یک طرف آن با برگه هایی در دست و  مدارک خود نشسته اند.

* ساعت ۸:۴۵: حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی نماینده دوره های هشتم و نهم با حضور در وزارت کشور نام خود را در فهرست داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم ثبت کرد؛ او گفت: در این دوره از شوشتر نامزد انتخابات خواهم شد و مستقل می آیم، البته در دوره هشتم مجلس در فراکسیون رهروان ولایت و در دوره نهم در فراکسیون اصولگرایان بوده ام.

* محمد حسن قدیری ابنیانه سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک و کارشناس مسائل بین الملل هم در روز نخست ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خود را به میدان فاطمی رساند و در این رابطه گفت: «اگر درفهرست نیروهای انقلاب قرار نگیرم از صحنه انتخابات کناره گیری خواهم کرد.»

* محسن علیجانی عضو فراکسیون امید و نماینده مردم تهران نیز امروز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

* این نماینده مردم تهران در مجلس که ارتباط و تعامل خوبی هم با محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید و رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان دارد درخصوص حضور عارف در این دوره از انتخابات گفت: بنده اطلاعی ندارم و خود او (عارف) باید در این زمینه پاسخگو باشد.

* قرار است تا ساعاتی دیگر «رحمانی فضلی» وزیر کشور از ستاد انتخابات کشور بازدید کند.

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899684

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس