Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:57:38 GMT

ملی‌پوشان فوتسال میهمان دختران همدم (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۳۷۳۸۴

محمد ناظم الشریعه و شاگردان‌اش در جریان مسابقات مشهد کاپ 2019 از موسسه توانبخشی همدم بازدید کردند.

به گزارش "ورزش سه" مسابقات فوتسال مشهدکاپ 2019 از دیروز با حضور سه تیم ایران، اسلواکی و بلاروس در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز شد که در گام نخست تقابل شاگردان ناظم الشریعه با اسلواکی برنده نداشت و 5 - 5 مساوی به پایان رسید؛ ملی‌‌پوشان ایرانی امروز استراحت می‌کنند و دو تیم ملی اسلواکی و بلاروس به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد ناظم الشریعه و شاگردان‌اش از فرصت استراحت امروز تیم‌شان استفاده کردند و صبح امروز راهی موسسه توانبخشی دختران همدم شدند تا ساعتی را در کنار این دختران به مناسبت روز جهانی معلولان بگذرانند؛ دیروز هم دختران ملی‌پوش فوتسال بانوان به دیدار دختران موسسه همدم رفته بودند.

 

در ادامه گزارش تصویری این بازدید را باهم تماشا خواهیم کرد:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاس: محسن بخشنده

فوتسال تیم ملی فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان برای تعیین آخرین سهمیه قاره آسیا برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۴ امروز یکشنبه از ساعت ۸:۳۰ در کشور تایلند به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر ۳ به سود افغانستان به پایان رسید.

در این دیدار تیم ملی فوتسال افغانستان ابتدا توانست با گل قنبری از حریف خود پیش بیفتد و نیمه اول را با برتری به رختکن برود. با آغاز نیمه دوم هم افغانستان تیم برتر میدان بود و چند بار ضربات بازیکنان این تیم با بدشانسی به تیر دروازه اصابت کرد اما این تیم سرانجام توانست با گل غلامی برای دومین بار به گل برسد.

بازیکنان قرقیزستان که جام جهانی را از دست رفته می‌دیدند توانستند در دقیقه ۳۰ یکی از گل‌ها را جبران کنند. در دقیقه ۳۱ اکبر کاظمی موفق شد سومین گل افغانستان را هم وارد دروازه قرقیزستان کند.

در دقیقه ۳۵ در حالی بازیکنان قرقیزستان دست به پاورپلی زده بودند و با ۵ بازیکن حمله می‌کردند توپ به بازیکنان افغانستان رسید و مهدی نوروزی از این فرصت استفاده کرد و دروازه خالی حریف را باز کرد. در دقیقه ۳۷ تیم قرقیزستان توانست اختلاف را به ۲ گل کاهش دهد.

در دقیقه ۳۹ هم مهران غلامی موفق شد پنجمین گل را برای افغانستان به ثمر برساند. قرقیزستان در ثانیه‌های پایانی یکی از گل‌ها را جبران کرد تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر ۳ به سود افغانستان به پایان برسد.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال افغانستان در کنار ایران، تایلند، تاجیکستان و ازبکستان به عنوان آخرین سهمیه قاره آسیا جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب کرد.

تیم ملی فوتسال افغانستان در این دوره از رقابت‌ها با هدایت سرمربی ایرانی خود، مجید مرتضایی، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و خود را به عنوان پدیده این مسابقات معرفی کرد و در نهایت هم توانست عنوان پنجمی را از آن خود کند.

دیدارهای پلی آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ در ادامه مسابقات جام ملت‌های آسیا برگزار شد. بر اساس قوانین، ۴ تیم برتر جام ملت‌های آسیا که به مرحله نیمه نهایی صعود کرده اند می‌توانند در جام جهانی شرکت کنند. اما از آنجا که ازبکستان به دلیل میزبانی در جام جهانی جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده است بین تیم‌هایی که در مرحله یک چهارم نهایی بازنده شده اند (افغانستان، قرقیزستان، ویتنام، عراق) دیدارهای پلی آف برگزار شد تا آخرین سهمیه آسیا در جام جهانی تعیین شود.

کد خبر 6090592

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • ببینید | پیام خاص امیر قلعه‌نوعی به ملی‌پوشان فوتسال
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • فیلم| شادی ملی‌پوشان فوتسال بعد از صعود به فینال
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها