Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ضد تروریست وزارت اطلاعات از دستگیری ۷۹ نفر از عناصر اصلی اغتشاشات خوزستان خبر داد.

قدس آنلاین: مدیر کل ضد تروریست وزارت اطلاعات اعلام کرد: با اقدامات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان خوزستان، ۷۹ نفر از عناصر اصلی حمله به مراکز عمومی و خصوصی، پایگاه های نظامی و انتظامی و مردم شناسائی و در حین و بعد از اغتشاشات دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از این افراد ۱۳ قبضه انواع اسلحه از جمله کلاشنیکف و کلت کمری، لباس نظامی، پلاک جعلی خودرو و تابلو ایست و بازرسی کشف و ضبط گردید.

سه تیم تروریستی که با حمایت یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس آموزش های ویژه دیده و نقش مهمی در حمله به مراکز دولتی و شلیک به حافظان امنیت و مردم داشته اند که یکی از اتباع این کشور نیز جزء دستگیرشدگان می باشد.

مدیر کل ضد تروریست وزارت اطلاعات همچنین گفت: چندین تیم تروریستی که برنامه ریزی و یا نقش موثر در خرابکاری و حمله به مراکز حساس و مردم در سطح کشور داشتند، شناسایی و دستگیر شدند که در آینده نزدیک به سمع و نظر مردم بصیر کشور خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اغتشاشات خوزستان وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند

مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان با اشاره به تداوم تغییرات خروجی سدها گفت: مردم از اسکان و نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون خودداری کنند.

مهدی عظیمی‌فر در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: با توجه به ادامه بارشها در بخشهای بالادست سد دز و به منظور کنترل سیلابهای وارده به سد، تغییرات خروجی سد متناسب با شرایط ادامه داشته و جریانهای بالا و نوسانات زیاد در رودخانه تداوم خواهد داشت.

وی از هم استانی‌های ساکن در شهرستان‌های حاشیه رودخانه‌های دز و کارون شامل شهرستانهای اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر تقاضا کرد از اسکان و یا نزدیک شدن در حاشیه رودخانه‌ها به ویژه رودخانه دز اجتناب کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان گفت: همچنین تقاضا می‌شود اقدامات لازم برای جمع‌آوری موتورتلمبه‌های کشاورزی و تجهیزات آسیب‌پذیر در حاشیه رودخانه‌های ذکر شده اقدام شود.

به گزارش ایرنا، بارندگی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته منجر به خسارت‌هایی به مزارع کشاورزی و آبگرفتگی معابر درنقاط مختلف خوزستان شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟