Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه از روحانیون و اعضای کانون‌های طلاب امددادرسان در سیلاب بهاره در استان مرکزی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «رضا نامدار» امروز دوشنبه (11 آذر) در مراسم تجلیل از روحانیون و اعضای کانون‌های طلاب امدادرسان در سیلاب بهار سال جاری و اعضای برتر امور جوانان شعب جمعیت هلال احمر استان مرکزی که در سالن اجتماعت زیتون اراک برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور و مشارکت طلاب و جوانان در امداد رسانی به آسیب دیدگان در سیل بهار سال جاری گفت: این امداد رسانی و تلاش شما کار خیر و خدا پسندانه ای است که در پیشگاه خدا اجر و ثواب فراوان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به فعالیت ها و تلاش های جمعیت هلال احمر در بخش های مختلف به ویژه امداد رسانی افزود: انسان محوری توجه به ارزش‌های فردی سرمایه اصلی جمعیت هلال احمر است.

 

وی با اشاره به اینکه این مهم به‌دور از مسایل سیاسی و جانبداری خاص انجام می‌شود، افزودک اعضای جوان جمعیت هلال احمر همواره در تلاش برای امداد رسانی و دستگیری از آسیب دیدگان هستند.

 

این مقام مسئول جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را نهادی غیردولتی، فاقد گرایش سیاسی و جناحی دانست و ادامه داد: این جمعیت همواره به اهداف و فعالیت های بشردوستانه می‌پردازد.

 

سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر حضور جوانان در این جمعیت را مایه بسیار موثر دانست و بیان کرد: جوانان عضو این نهاد مردمی همواره در صدد اطلاع رسانی و آموزش لازم به اقشار مختلف جامعه در مواقع بحران هستند.

 

نامدار این آموزش ها را سرمایه های عظیم دانست و بیان کرد: این مهم در حین بحران خود را نشان می‌دهد و به بهبود اوضاع کمک می‌کند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز  در این مراسم ضمن تقدیر از طلاب و جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت:۴۸۰ طلبه استان مرکزی در حادثه سیل پل‌دختر و معمولان برای کمک به مردم سیل‌زده مشارکت کردند و خدمات امدادی و فرهنگی ارایه دادند.

 

محمد محمدی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان مرکزی ۱۲ هزار عضو فعال دارد، افزود: از این تعداد هشت هزار و ۵۰۰ نفر آنان ۱۸ سال هستند و  چهار هزار و ۸۹۷ عضو جدید نیز در سال جاری به خانواده هلال احمر استان پیوسته‌اند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد قرآن کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس انتخابات خبرگزاری شبستان انتخابات مجلس انتخابات اصفهان تجلیل از برگزیدگان مراسم تجلیل استان مرکزی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمد باقر خلفی گفت: همچنین از گردشگران انتظار داریم در این مدت از اتراق کردن در حاشیه رودخانه در این شرایط جوی پرهیز کنند.

وی گفت: بر این اساس نیروهای امدادی برای خدمات رسانی احتمالی در جاده های این استان به حالت آماده باش درآمدند.

خلفی افزود: همچنین تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی استان البرز آماده خدمات رسانی هستند.

وی اضافه کرد: اکنون ۲۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب امدادرسانی و اسکان در البرز وجود دارد.

خلفی از رانندگان نیز خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی پرهیز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از مسافران در صورت نیاز امداد جاده ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده