Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیر کل ورزش و جوانان فارس اعتقاد دارد که متقاعد کردن خیرین و نیکوکاران برای ورود به حوزه ورزش و هزینه کردن در این بخش، نیازمند مدیریت هنرمندانه است.

حیدرعلی کامیاب دوشنبه 11 آذر ماه در گردهمایی روسای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های استان فارس افزود: فوتبال ورزش حرفه ای است بنابراین نیاز به تفکر حرفه ای و کار مضاعف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعامل روسای هیئت‌های فوتبال با مدیران اداره‌های ورزش هر شهرستان با هدف توسعه فوتبال باید قوی‌تر از قبل باشد.

کامیاب ویترین فوتبال هر استای را حضور یک تیم در بالاترین سطح فوتبال کشور دانست و با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و سازمان‌های استان باید تلاش کنند تا این اتفاق خوشایند در فارس رقم بخورد، گفت: دیدگاه مثبت و نقش حمایتی استاندار فارس در حوزه ورزش با راهبرد حضور نماینده فارس در لیگ برتر ستودنی است.

وی عملکرد دو تیم  تیم‌های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز را با تمام مشکلات موجود در مقابل تیم‌های چند میلیاردی در لیگ یک کشور قابل قدردانی ارزیابی و خاطرنشان کرد: امیدوارم حلاوت بهره برداری از پروژه ای ماندگار و بزرگی نظیر ورزشگاه میانرود و ورزشگاه 6 هزار نفره شیراز با صعود نمایندگان فارس به لیگ برتر فوتبال و داغ شدن دوباره تنور فوتبال در فارس صد چندان شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین به لزوم توجه به حوزه اجتماعی و فرهنگی ورزش نیز اشاره و اضافه کرد: تفاقات آبان ماه گذشته نشان داد که در حوزه فرهنگی و اجتماعی باید بیش از گذشته کار کنیم.

کامیاب با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند منکر شرایط خاص اقتصادی کشور و مردم شود، گفت: در این فضای خاص برخی افراد خواسته یا ناخواسته باایجاد یاس و نامیدی و  هموار کردن مسیر حرکتی مخالفان نظام و مردم آب به آسیاب دشمن می ریزند.

دبیرستاد ساماندهی امور جوانان در ادامه این گردهمایی که درشهرستان مرودشت برگزارشد، توجه به خواست، نیاز و مطالبات همه اقشار جامعه خصوصا نسل جوان را یک ضرورت دربرنامه ریزی ها دانست و افزود: اگر در آن چند روز نوجوان و جوانی به هر دلیلی سنگی به سوی جایی پرتاپ کرد، یعنی ما در برنامه ریزی های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خود اشتباه کرده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادعای همراهی مخالفان و دشمنان این کشور و نظام با مردم را ادعایی بی بنیان دانست و افزود: برنامه ریزی و نقشه راه این افراد ناامید کردن نسل جوان از ساختن ایرانی آباد است.

کامیاب با قدردانی از همه افرادی که به گفته او در ورزش فی سبیل الله کار می کنند، خواستار توجه بیش ازپپیش روسای هیئت‌های ورزشی، مربیان و ... به ابعاد فرهنگی و اجتماعی در برنامه ریزی ها شد و گفت: ما باید برای نسل جوان و اغنای فکری آنها برنامه داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حمیدرضا فلاح در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی بیان کرد: خوزستان برخلاف دیگر نقاط کشور سه اتاق بازرگانی مستقل دارد و ظرفیت بسیار خوبی در حوزه صادراتی ایجاد کرده است که امیدواریم این هم‌افزایی موجب تحقق شعار و اهداف برنامه‌ریزی دولت شود.

وی به ارتباطات خوب در حوزه اصناف خوزستان اشاره و اظهارکرد: استان خوزستان با حدود ۶ میلیارد دلار، رتبه دوم کشور در حوزه صادرات را کسب کرد.

فلاح بیان کرد: برنامه‌ریزی وزارت صمت برای خوزستان رسیدن به هفت میلیارد دلار صادرات است ولی هدف صنعت، معدن و تجارت خوزستان رسیدن به ۷.۵ میلیارد دلار صادرات است که امیدواریم تحقق یابد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان بر ضرورت تمرکز مبتنی بر صادرات تاکید کرد و گفت: میزان صادرات خوزستان از محل تولیدات صمت ۲.۵ میلیارد دلار بوده که یکی از اقدامات خوب بود؛ مابقی آن نیز تولیدات صادراتی است که توسط بازرگانان انجام شده است.

وی تصریح کرد: میزان صادرات تولیدات محصولات درون استان بیش از پنج میلیارد دلار بوده که صادرات به کشور‌های همسایه هدفگذاری شده است.

فلاح بیان کرد: صادرات محصولات خوزستان به اوراسیا و روسیه یکی دیگر از اهداف است که تلاش می‌شود در چارچوب سیاست‌های دولت سیزدهم اجرا شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهارکرد: خوزستان ۵۰ رایزن اقتصادی را برای اولین بار در سراسر کشور توزیع و ماموریت جدید محول می‌کند؛ سه نفر از همکاران در صمت خوزستان به عنوان رایزنان اقتصادی انتخاب شدند که می‌توانند ظرفیت خوبی برای توسعه مبادلات تجاری استان ایجاد کنند.

خوزستان با حدود ۱۷۰ هزار واحد صنفی رتبه سوم کشور را در این حوزه دارد که موجب اشتغالزایی برای حدود ۵۰۰ هزار نفر شده است.

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است