Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان عصر دوشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت : ۷۶ واحد تولیدی و بازرگانی از استان های تهران، گیلان، اصفهان، کرمانشاه، البرز، آذربایجان شرقی، مازندران و یزد در این نمایشگاه حضور یافته اند.

 آیت کاظم زاده هریس محصولات قابل عرضه در این نمایشگاه را لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه، فرش، لوستر، کالای خواب، صنایع دستی  و مبلمان خانگی عنوان و تصریح کرد : تمامی مشارکت کننده در این نمایشگاه واحدهای تولیدی داخلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی  و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه  ذکر کرد.

 به گفته کاظم زاده، این نمایشگاهاز امروز (یازدهم) تا پانزدهم آذرماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان در رشت دایر است.

برچسب‌ها رونق تولید گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید گیلان رونق تولید گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۳۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید امیدی اظهار کرد: اجرای طرح پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در راستای توسعه فعالیت بدنی منظم و سبک زندگی فعال کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی این استان، دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: صدای زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سال جاری به صورت رسمی در هفته کار و کارگر فردا (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) به صورت نمادین در تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نواخته شد.

امیدی گفت: در اجرا و برگزاری پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار، سازمان بسیج کارخانجات با انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون کارگری تعامل و همکاری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد: پیش‌بینی شده در دوشنبه هر هفته کارگران ساعتی را به صورت ویژه به امر ورزش اختصاص دهند.

کد خبر 6092056

دیگر خبرها

  • روایت هجرت اجباری ابوالرضا(ع) از مدینه به عراق
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است