Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمدحسین موسی پور با اشاره به برگزاری نهمین نشست هم‌اندیشی احزاب اصولگرا گفت: در راستای تداوم برنامه ریزی دقیق و جامع و ایجاد هماهنگی در مواضع احزاب و تشکل‌های ارزشی در خصوص انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این نشست برگزار خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با تاکید بر اینکه سیاست کلان ما در طراحی و برگزاری این نشست ها دستیابی به وفاق و تفاهم حداکثری و وحدت فراگیر بین نیروهای انقلابی و ارزشی بوده و هست، گفت: خوشبختانه تجربه‌ای بسیار مفید و اقدامی راهبردی برای همگرایی و انسجام هر چه بیشتر تشکل‌های ارزشی و ولایی رقم خورد و با عنایت به فضای سیاسی و اجتماعی کشور و مطالبات اقتصادی جامعه انتظار این است که جریان انقلابی و ارزشی بتواند در ایجاد بستری مناسب برای برگزاری انتخاباتی موفق و انتخاب نمایندگانی صالح، کارآمد و دغدغه مند موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 موسی پور  افزود: باید شرایط ثبت نام و ورود به فرایند انتخابات به گونه ای رقم بخورد که حتی المقدور افرادی وارد این عرصه شوند که از حداقل‌های لازم برای ایفای نقش نمایندگی مردم برخوردار باشند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت در پایان با تاکید بر تعهد و تقلید احزاب و تشکل‌های سیاسی ارزشی و ولایی به مر قانون اظهار کرد: ما همواره تابع قانون بوده و هستیم و باید قانون گرایی در زمره تمام فعالیتها و تحرکات سیاسی و انتخاباتی باشد. بی شک با عمل و تعهد به قانون، می توان نسبت به برگزاری انتخاباتی موفق و تشکیل مجلسی کارآمد و گره گشا امیدوار بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جامعه روحانیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد