Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس در جمع خبرنگاران درباره علت حضور خود برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از حزب موتلفه و اصولگرایان هستم، اما نخبگان و اهالی قرآن، ایثارگران و همچنین اقشار مختلف مردم از دانشگاهیان، جامعه قرآنی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تاکید داشتند که با توجه به اینکه ۴ سال از این فضا دور بودیم، دوباره به مجلس برگردیم. همچنین دوستانی که جایگاه بالاتر داشتند به ما تکلیف کردند که وارد عرصه رقابت شویم و ما نیز سربازان و برایمان تفاوتی نمی‌کند و در هرجا بتوانیم چه دانشگاه و چه مجلس و عرصه قانونگذار‌ی، به نظام خدمت خواهیم کرد.

او با اشاره به اینکه ۱۲ سال تجربه نمایندگی در ادوار مختلف مجلس را دارد، ادامه داد: به جرأت می‌توانم بگویم که تنها نماینده‌ای که در تهران ۱۷ دفتر داشت و در نماز جمعه‌ها ملاقات مردمی داشت من بودم و اگر خدا خواست و وارد مجلس شدیم همین راه را ادامه خواهیم داد.

نماینده سابق مردم تهران درباره هدفش از شرکت در انتخابات، گفت: هدفم خدمت و انجام وظیفه است، نماینده تهران مرتب باید کار کند چراکه گستردگی این حوزه انتخابیه با پیچیدگی مشکلات آلودگی هوا و ترافیک تا ساختار ادارای غلط، می‌طلبد که نماینده تهران به صورت شبانه‌روزی فعالیت کند. متاسفانه شهر تهران ساختار اداری منسجمی ندارد.

او درباره عملکرد مجلس دهم گفت: نمی‌شود به مجلس به صورت صفر و صد نگاه کرد، مصوبات و اقدامات خوبی هم داشتند، اما با توجه به اینکه بسیاری از نمایندگان از طرف دولت حمایت شده و از لیست دولت آمده بودند، استقلال رای نداشتند. همچنین تعداد قابل توجهی از نمایندگان برای اولین بار بود که در عرصه سیاست وارد شده بودند و به عنوان نماینده در مجلس حضور داشتند اما الفبای مجلس با همه جا تفاوت دارد. برخی نمایندگان برای اولین بار وارد مجلس شده‌‌اند و این باعث می‌شود کار، پختگی کمتر داشته باشد و از سوی دیگر برخی نمایندگان از درون مجلس اهداف سازمان ملل و اهداف کسانی که دلسوز ما نیستند را در بحث زنان و خانواده پیگیری می‌کردند و این یعنی خسارت و رفتن به قهقرا. آدم‌های کارآمد، آگاه و افرادی که می‌توانند مستقل تصمیم تخصصی و علمی بگیرند، باید به مجلس بروند. امیدوارم این مجلس در فرصت باقی مانده جبران کند و افرادی که وارد می‌شوند خود را شهید مدرس در شورای اسلامی بدانند؛ شهید مدرس مدیون شهدا نبود، اما نمایندگان امروز مدیون خانواده شهدا، ایثارگران و ... هستند.

افتخاری درباره حضور مردم در انتخابات گفت: مردم اگر خودشان با خودشان خلوت کنند و از فضای مجازی بیرون بیایند متوجه می‌شوند که کشورشان را خودشان می‌سازند. آنها بودند که هفته گذشته آمدند و از نظام حمایت کردند و آنها هستند که انقلاب را پیش بردند. اگر پای صندوق بیایند می‌توانند اقتدار کشورشان را تضمین کنند و اگر انتخاب صالح داشته باشند می‌توانند آینده بهتری برای خود و فرزندانشان رقم بزنند و اگر مشکلاتی ایجاد شده به دلیل انتخاب‌هایی است که مردم داشته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لاله افتخاری انتخابات مجلس ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات غافل شد