Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@03:46:37 GMT

ضرر هنگفتی که همسر دیوید بکام به او زد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۲۹۵۱

دیوید بکام و همسرش در سال گذشته پس از کسر مالیات ۵/۱ میلیون پوند زیان داده‌اند. این در حالی است که آن‌ها چهار سال پیش ۳۱ میلیون پوند سود کسب کرده بودند.

با وجود این ضرر، دیوید و ویکتوریا به خودشان بیش از ۷ میلیون پوند سود سهام دادند. به این ترتیب آن‌ها از سال ۲۰۱۴ تاکنون ۵۱ میلیون پوند سود سهام به دست آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ویکتوریا بکام ۱۰ سال پیش تأسیس شده و تاکنون ۷/۳۴ میلیون پوند ضرر کرده است. این زیان‌ها را دیوید بکام مرتباً جبران کرده است.

سال گذشته زیان شرکت ویکتوریا بکام به ۳/۱۲ میلیون پوند افزایش یافت، چراکه لباس‌های ۲ هزار پوندی و کیف‌های هزار پوندی او فروش نرفت.

در سال‌های اخیر این دو نفر از حق پخش تصویر دیوید بکام سود خوبی داشته‌اند، اما شرکت او سال گذشته دچار مشکل شده است.

جدیدترین آماری که منتشر شده نشان می‌دهد این دو نفر از نظر درآمد مالی اوضاع مساعدی نداشته‌اند. البته گفته می‌شود ثروت این دو نفر با هم ۳۵۵ میلیون پوند است.

این زیان‌ها باعث شده برخی به این نتیجه برسند که محبوبیت این دو نفر در جهان رو به کاهش است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویکتوریا سود سهام مالیات مد دیوید بکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات

به گزارش ورزش سه، او با این استوری ضمن اعلام شکایت از یک رسانه در این باره چنین نوشته است: دیگه سکوت نمی‌کنم، همه چیز قانونی توسط وکیلم داره پیگیری و انجام میشه.

در شایعه‌ای که چندی پیش در فضای مجازی وایرال شده بود، همسر سابق قایدی پیش از متارکه به مسائلی متهم شده بود که حالا او تصمیم گرفته به آنها واکنش نشان بدهد.

دیگر خبرها

  • تصویری جدید از همسر ایرانی سرمربی مسلمان شده سپاهـان
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • (ویدیو) تصاویری که حسن یزدانی ۲ روز بعد از حذف دیوید تیلور منتشر کرد
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • خوشحالم کلوپ رفت: قدبلند با دندانهای خیلی سفید!‏
  • تشییع همسر آیت‌الله مصطفی خمینی در قم
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی