Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@19:50:07 GMT

هاشمی: منشاء بو پیدا نشد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۴۵۱۶

رییس شورای شهر تهران با بیان این‌که توسعه حمل و نقل عمومی در دستور کار بودجه ۹۹ قرار دارد اعلام کرد: سقف بودجه حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان خواهد بود. ناطقان: محسن هاشمی صبح امروز پیش از آغاز جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران در مورد انتشار بوی نامطبوع در تهران در روز گذشته گفت: شب گذشته استاندار خبر آخر را اعلام کردند و گفتند که منشاء آن پیدا نشده است و شرکت آب و فاضلاب نیز مسئولیت آن را نپذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به شوخی گفت: البته یکی از دوستان به طنز گفت گندی زدیم که بویش درآمده است.

هاشمی در پاسخ به این سوال که سال گذشته نیز همین بو منتشر شده بود به شوخی اظهار کرد: مثل این‌که قضیه امنیتی است.

وی در مورد جلسه کمیسیون تلفیق نیز با بیان این‌که در حال تدوین سیاست‌های بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری هستیم، اظهار کرد: تعداد پیشنهادات اعضای شورا زیاد است و در حال جمع‌بندی این پیشنهادات هستیم.

رییس شورای شهر تهران با بیان این‌که مبلغ بودجه سال آینده ۲۵ هزار میلیارد تومان خواهد بود، اظهار کرد: برنامه اولویت محور شورا منتشر می‌شود اما باید بگویم که توسعه حمل و نقل عمومی و تی او دی در اولویت قرار دارد. منبع: ایسنا برچسب ها: هاشمی ، منشا بو ، بوی نامطبوع

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هاشمی منشا بو بوی نامطبوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت برنامه‌ها در دانشگاه فرهنگیان کافی نیست

نماینده مردم شهرکرد،بن،سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان پیشرفت برنامه‌های کنونی در تربیت معلم لازم است اما کافی نیست و برای بعضی از مسئولان ملی و استانی که درک صحیحی از دانشگاه فرهنگیان ندارند باید احساس تاسف کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، احمد راستینه شامگاه _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در نشست با هیئت علمی، کارکنان و ریاست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تنها راه کاهش معضلات نظام تربیتی، تربیت معلم است و این دانشگاه فرهنگیان است که در خط مقدم قرار دارد.

وی افزود: میزان پیشرفت برنامه‌های کنونی در تربیت معلم لازم است اما کافی نیست و برای بعضی از مسئولان ملی و استانی که درک صحیحی از دانشگاه فرهنگیان ندارند باید احساس تأسف کرد.

نماینده مردم بن، سامان، شهرکرد و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه راهبرد اهمیت فرهنگ در چندین سال اخیر در بودجه دولت افزایش پیدا کرده است به طوری که بودجه بخش فرهنگی به سه درصد افزایش پیدا کرده است.

راستینه تصریح کرد: در سال‌های گذشته شاهد کم توجهی به فعالیت‌های تربیتی در آموزش‌وپرورش بوده‌ایم اما امروز اعتباراتی غیر از ردیف‌های اختصاصی به برنامه‌های تربیتی اختصاص پیدا کرده است اما این توجه هنوز به حد کفایت نرسیده است.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود هیئت امنا دانشگاه فرهنگیان استان به طور جدی پیگیر حل مسائل و مشکلات این دانشگاه در خصوص فضا، امکانات، تجهیزات و زیر ساخت‌ها باشند تا این دانشگاه در سال تحصیلی جدید با مشکلات کمتری پذیرا دانشجو معلمان جدیدالورود باشد.

نماینده مردم بن، سامان، شهرکرد و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود معلم در سالیان گذشته خاطر نشان کرد: در سال جاری با توجه به هماهنگی‌ها و پیگیری‌هایی که در سطح مجلس شورای اسلامی در خصوص مسئله نیرو انسانی و جذب آموزش و پرورش شده است این امید را می‌دهیم که شاهد تشکیل کلاس‌های درس با کمترین مشکل باشیم همچنین خوشبختانه مجوز استخدام ۷۰ هزار معلم جدید از سازمان اداری و استخدامی گرفته شده است که نشان دهنده اراده مسئولین نظام در خصوص حل مشکل کمبود معلم و کلاس‌های خالی از معلم است.

کد خبر 750216

دیگر خبرها

  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • پیشرفت برنامه‌ها در دانشگاه فرهنگیان کافی نیست