Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اغتشاشات صورت گرفته در روز 25 آبان ماه شهر کرمانشاه، سرگرد جواهری یکی از ماموران کلانتری الهیه در درگیری با اشرار و آشوب طلبان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: از آن تاریخ کارهای اطلاعاتی برای دستگیری عاملان شهادت این افسر وظیفه شناس با جدیت از سوی پلیس کرمانشاه دنبال شد تا اینکه ماموران توانستند 4 تن را که در شهادت شهید جواهری نقش اصلی را داشتند، شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: ماموران پس از شناسایی این افراد پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی مشترک 3 تن از این افراد را در شهر کرمانشاه و یک نفر دیگر را نیز در شهر تهران دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه های این افراد که همگی جزو اراذل و اوباش سابقه دار هستند تعدادی سلاح سرد که از آنها در به شهادت رساندن سرگرد جواهری استفاده کرده بودند، کشف شد.

سردار جاویدان  تصریح کرد: این افراد در بازجویی ها به درگیری با شهید جواهری که منجر به شهادت وی شد، اعتراف کردند.

رئیس پلیس کرمانشاه با بیان اینکه این افراد در اختیار پلیس قرار دارند، گفت: بازجویی های تکمیلی از این افراد توسط ماموران ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه جایی برای افراد مجرم و خلافکار در کرمانشاه وجود ندارد، گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی برخورد و پاسخ دندان شکنی به افراد آشوب طلب می دهد.

سردار جاویدان با بیان اینکه برخی ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد کرد.

کد خبر 4787307

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگیری سارق جمهوری اسلامی کرمانشاه بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بسیج ایلام گرگان راهپیمایی قزوین خطبه های نماز جمعه بیرجند مجلس شورای اسلامی شهرکرد مشهد اغتشاشات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی اعلام خبر سرقت از کیف حاوی طلاجات از فردی در محدوده کلاک، مأموران کلانتری ۴۰ با حضور در صحنه، تحقیقات میدانی این پرونده را انجام و دستگیری سارقان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که شاکی این پرونده برای خرید جام طلای عتیقه به محلی در محدوده کلاک در حال حرکت بوده که سه نفر با سلاح سرد وی را تهدید و کیف شاکی پرونده را سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: کیف به سرقت برده شده حاوی تعداد زیادی سکه، ارز و شمش طلا در مجموع به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال بود.

وی بیان کرد: مأموران کلانتری با بررسی صحنه وقوع جرم و بکارگیری اقدامات فنی و پلیسی سارقان و مخفیگاه آنان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر و از مخفیگاه آنان تمامی اموال مسروقه را کشف کردند.

سردار هداوند در پایان با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست معامله هرگونه عتیقه جات را که برابر قانون در کشور ممنوع است از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091334

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند