Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ساختارهای جدید را در نیروی زمینی تعریف و سازماندهی کردیم، گفت: یگان‌ها را اضافه کردیم و تغییرات در نیروی زمینی را به شکلی ترتیب دادیم که نیروها کارآمدتر شوند. ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان و نیروهای ارتش در منطقه فارس با اشاره به 3 اصل در نیروی زمینی اظهار داشت: شعاری که برای نیروی زمینی ارتش در نظر گرفتیم بر 3 اصل ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری استوار است و تا روزی که در این سمت باشم بر این 3 اصل پایبند هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تغییر در ساختارهای نیروی زمینی برای تحقق منویات رهبری 

وی گفت: ولایت‌محوری را به این شکل عملیاتی کردیم که در نیروی زمینی آنچه به عنوان ظرفیت، انرژی و منابع مادی و معنوی داریم بایستی در مسیری هزینه شود که آن کار ریشه در یکی از منویات مقام معظم رهبری داشته باشد. 

فرمانده نزاجا با بیان اینکه همه نیروها را بسیج می‌کنیم تا آنچه که مقام معظم رهبری فرمودند به منصه ظهور برسد، افزود: از سال 85 فرامین بر زمین مانده مقام معظم رهبری را در نزاجا تحت یک برنامه تدوین کردیم و این برنامه‌ها را اجرا می‌کنیم که در نخستین گام راهبردها را تغییر دادیم. 

امیر حیدری با بیان اینکه ساختارهای جدید را در نیروی زمینی تعریف و سازماندهی کردیم، بیان کرد: یگان‌ها را اضافه کردیم و تغییرات در نیروی زمینی را به شکلی ترتیب دادیم که نیروها کارآمدتر شوند و امروز تیپ‌های ما صددرصد آمادگی دارند که در کسری از زمان خودشان را به نقاط مورد نظر برسانند. 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند از شما 2 توقع دارم، یکی ارتقای معیشت کارکنان و دیگری آمادگی رزمی عنوان کرد: برای اینکه این 2 توقع رهبری را جامه عمل بپوشانم نگاهم به نیروها مانند نگاه پدر به یک خانواده است به همین دلیل برنامه‌هایی طراحی کردیم تا هم توقع مقام معظم رهبری محقق شود و هم کارکنان از نظر معیشت در سختی نباشند. 

اجرای طرح‌های مختلف برای ارتقای معیشت کارکنان نیروی زمینی 

فرمانده نزاجا تصریح کرد: در زمینه تسهیل ازدواج در نیروی زمینی طرح پیوندهای آسمانی را در نظر گرفتیم که جامعه هدف جوانان در آستانه ازدواج در نیروی زمینی یا خانواده نیروها بودند که در حدد توان نیروی زمینی امکاناتی را برای این دسته فراهم کردیم. 

امیر حیدری با اشاره به دیگر طرح‌ها در نیروی زمینی عنوان کرد: در زمینه درمان نیروها و خانواده‌هایشان، در زمینه مسکن، تحصیل کارکنان و فرزندانشان و کمک به کارکنانی که در عسر و حرج هستند، طرح‌هایی تدوین شده و اجرا می‌شود. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش: توان رزمی‌ ارتش بسیار خوب است / ‌در کسری از زمان پوزه دشمن را به خاک ‌می‌مالیمسرلشکر باقری: نیروی زمینی ارتش برای انواع رزم‌های محتمل آماده استسرلشکر موسوی: نیروی زمینی ارتش در مسیر تحول پیش می‌رود

وی با بیان اینکه در زمینه نقل و انتقالات که یکی از  دغدغه‌های اصلی کارکنان است، تدابیری اندیشیده شده است، گفت: اصل بر بومی کردن کارکنان است و نقل و انتقالات تحت عنوان طرح هجرت با شرایط خاص و ویژه انجام می‌شود. 

فرمانده نزاجا همچنین در راستای ارتقای معیشت کارکنان افزود: قصد داریم که 15 هر ماه مبلغی را به کارکنان نیروی زمینی پرداخت  کنیم که اکنون مشغول برنامه‌ریزی آن هستیم و محاسباتی را انجام می‌دهیم تا کار به صورت مستمر انجام شود. 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که یکی از آرزوهای ما این است که هر نظامی قبل از بازنشستگی صاحب خانه شود، بیان کرد: این کار شدنی است و آرزوی دست نیافتنی نیست منتهی مرد میدان و خداترس و دست و چشم پاک می‌خواهد. 

امیر حیدری با انتقاد از عملکرد برخی از تعاونی‌های کارکنان ارتش گفت: تعداد تعاونی‌های موفق بسیار کم است اما بسیاری از تعاونی‌ها نیز کار خود را خوب انجام ندادند و سبب بی‌اعتمادی میان کارکنان شدند؛ باید تعاونی‌ها از افراد شاغل انتخاب شوند تا درصورت کم کاری یا تخلف بتوان آن را تنبیه کرد. 

احداث 32 هزار خانه سازمانی در نیروی زمینی 

فرمانده نزاجا با بیان اینکه یکی از آرزوهای ما در نیروی زمینی داشتن خانه سازمانی مانند نیروی هوایی است تا نیروها مشکلی در این زمینه نداشته باشند، افزود: بناست که 32 هزار خانه سازمانی در نیروی زمینی ساخته شود که اگر محقق شود 80 درصد از کارکنان صاحب خانه می‌شوند که از این تعداد 11 هزار خانه کلنگ‌زنی شده و در حال ساخت است. 

وی با اشاره به افزایش 34 درصدی حقوق در اردیبهشت ماه امسال گفت: تورم در جامعه سبب شده که اضافه حقوق‌ها خود را نشان ندهد و این تورم مانند رفع تشنگی در ماه رمضان است ولی ما در نیروی زمینی تلاش کردیم که یک ریال معوقه نداشته باشیم و تا سال گذشته همه بدهی‌ها و معوقات را پرداخت کردیم همچنین امسال نیز تا قبل از عید نوروز همه را تسویه می‌کنیم. 

مرخصی تشویقی برای نیروی زمینی ارتش در فارس 

امیر حیدری با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش نیز یک توقع از کارکنانش دارد، عنوان کرد: نیروی زمینی و ارتش را درک کنید، از خدمت‌رسانی کم نگذارید همانطور که در جریانات اخیر به میدان آمدید و نیروی زمینی را سرافراز کردید؛ من قدردان شما هستم که با وجود همه مسائل به میدان آمدید و از ولی امر مسلمین پشتیبانی کردید. 

فرمانده نزاجا با اشاره به اتفاقات اخیر تصریح کرد: در این جریانات آنانکه به اموال عمومی ضربه زدند و این خسارت‌ها را به بار آوردند اشرار، نوکر آمریکا، اسرائیل و عربستان بودند چراکه غیر از اجنبی و انسان‌های شیطان صفت هیچ کس چنین کاری نمی‌کند. 

به گزارش تسنیم این جلسه حاشیه‌هایی نیز به همراه داشت؛ امیر حیدری در پایان صحبت‌هایش به پاس قدردانی روز شنبه را به کارکنان نیروی زمینی شیراز مرخصی داد و اعلام کرد که فردا ( چهارشنبه ) نیز هرکس شرعا احساس تکلیف می‌کند در سرکار حاضر شود اما هرکس هم حاضر نشد؛ غیبت نمی‌خورد که این امر با تشویق کارکنان و نیروهای حاضر در جلسه همراه بود. 

انتهای پیام/424/ش

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یکی از اعضای ارشد مقاومت فلسطین گفت که رژیم صهیونیستیی مجبور شد در پیشنهاد اخیر خود درباره آتش بس در نوار غزه که چندی پیش به میانجیگران ارائه کرده بود، تغییراتی ایجاد کند.

این مقام ارشد مقاومت در گفتگو با المیادین افزود که تغییرات پس از آن رخ داد که اشغالگران به این باور رسیدند که حماس و مقاومت درباره پیشنهاد اخیر خود، مطلق و قاطع است.

وی تصریح کرد که اسرائیلی‌ها در حال حاضر در تماس دائمی با برادران مصری ما هستند تا به فرمولی برسند که حماس و مقاومت بتوانند آن را بپذیرند.

عضو ارشد مقاومت فلسطین تصریح کرد که حماس به طرف مصری اطلاع داده است که هیچ پیشنهاد یا فرمولی را که شامل آتش بس و خروج نظامیان اشغالگر از نوار غزه نباشد، نمی پذیرد.

در خبری دیگر، سرلشکر ذخیره و رئیس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای حمله زمینی گسترده به رفح هشدار داد و تاکید کرد که چنین عملیاتی «بسیار خطرناک» است.

«اسرائیل زیو» اذعان کرد که حماس در حال تدارک یک کمین راهبردی برای ارتش اسرائیل در صورت حمله زمینی گسترده به رفح است که برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود.

وی افزود: با توجه به این واقعیت که رفح علاوه بر حساسیت مصر و آمریکا نسبت به آن، مکان بسیار دشوار و شلوغی برای جنگیدن است، هر گونه عملیات زمینی گسترده در رفح دارای ریسک بالا و خطرناک‌تر از هر عملیاتی خواهد بود که ارتش تا کنون در نوار غزه انجام داده است.

اظهارات این مقام صهیونیست در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرده‌اند که برای هرگونه سناریویی در صورت تجاوز مستمر رژیم اشغالگر به نوار غزه از جمله تهاجم زمینی به رفح آماده هستند.

کد خبر 6089069

دیگر خبرها

  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس