Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین میرمحمدیان گفت: به‌جای تصدی‌گری به دنبال تحقق نگاه تسهیل‌گر و اثربخش هستیم و مدل سازمان‌دهی محلی را در حوزه تبلیغ دنبال می‌کنیم.

   

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: حجت‌الاسلام «سید ناصر میرمحمدیان» در نشست با مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی بسته مفصّلی از فعالیت‌ها را دارد که به چهار دسته کلی تبلیغ هنری، تبلیغ نوین، فعالیت‌های حوزه تربیت و تبلیغ اصیل یا چهره به چهره تقسیم‌بندی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: امروز دیگر ارزش و اهمیت گروه های تبلیغی بر هیچکس پوشیده نیست، و همه درباره اهمیت وجود گروه های تبلیغی توجیه هستند ما باید در این عرصه به کارهای جدیدی روی بیاوریم. و به فکر ایجاد ایده ها و روش های جدید باشیم.


وی بیان کرد: ما در پی این هستیم که نقشه جامع تبلیغی کشور را تدوین کنیم و آن را به بلوغ برسانیم تا ظرفیت های نظام و انقلاب را در یک محور جمع کنیم. ما نیازمند یک نگاه محله ای هستم، این نگاه با سبک مدرن که ما را به سمت اهداف تعیین شده می کشاند مقابله می‌کند.
 

میرمحمدیان ادامه داد: برای رسیدن به نقشه جامع تبلیغی باید پیش فرض های تبلیغی اعم از مبلغ، محتوا و شیوه بیان به درستی تعریف شود و در عرصه های مختلف آن از هرکجا شروع کنیم یک نوع نقشه جامع خواهیم داشت و به نحوی می‌ توانیم آینده تبلیغ را ترسیم کنیم.
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: به‌جای تصدی‌گری به دنبال تحقق نگاه تسهیل‌گر و اثربخش هستیم و مدل سازمان‌دهی محلی را در حوزه تبلیغ دنبال می‌کنیم.

 

وی افزود: در نگاه تصدی گرایانه، موازی‌کاری و عدم پیشرفت در کار مشاهده می‌شود اما در نگاه تسهیل‌گر، چون به دنبال حل مسائل هستیم، دیگر فرقی نمی‌کند که چه کسی کار را انجام می‌دهد و مهم آن است که مسئله در نقطه خاص موردنظر انجام شود.
 

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: هم افزایی بین نهادی های تبلیغی در کشور نسبت به گذشته بیشتر شده است، در گذشته که کمبود بودجه وجود نداشت این هم افزایی ها کمتر بود و همه برای خودمان کار می‌ کردیم ولی الان بیشتر در کنار هم جمع می‌ شویم.
 

وی افزود: معاونت فرهنگی و تبلیغ، متصدی حوزه تبلیغ اصیل است و سازمان تبلیغات اسلامی بیش از ۸۰ درصد از کار خود را به تبلیغ چهره به چهره اختصاص داده است و به همین دلیل در این بخش ارتباط بیشتری با استان‌ها و شهرستان‌ها دارد.

 

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی افزود: ما به دنبال سنجش خروجی حضور مبلغان در مناطق، و همچنین تحقق مدل سازمان‌دهی محلی در حوزه تبلیغ هستیم، در این مدل، مسجد، محور محله و روحانی، امام محله است و همه‌ کارهای موردنیاز محله در حوزه فرهنگی و دینی، امربه‌معروف و نهی از منکر، فعالیت‌های اجتماعی و حتی اقتصادی و هرگونه فعالیت دیگر از این طریق پوشش داده می‌شود.

 

وی تصریح کرد: با تحقق این مدل و بعد از مدتی، به دلیل تثبیت نیروی انسانی و هزینه‌ها، محله مستغنی از کمک‌های مستقیم سازمان و خودکفا می‌شود.

 

میرمحمدیان خاطرنشان کرد: بیش از ۴ هزار روحانی مستقر در مناطق مختلف کشور فعالیت دارند، اگر آموزش‌های موردنیاز، پشتیبانی سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و حاکمیتی در سبد روحانیون مستقر قرار گیرد، این سبد قابل‌اعتنا شده و مرجعیت پیدا می‌کند و پس از غنی شدن آن، در نقاط موردنیاز دیگر حضور خواهیم یافت.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد انتخابات مجلس مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات انتخابات خبرگان رهبری و مجلس اصفهان شیراز یادواره شهدا هرمزگان معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی عصر یک شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران در روستای حادثه دیده امامزاده ابراهیم شفت اظهار کرد: ساماندهی ابعاد مختلف منطقه حادثه دیده شفت در دستور قرار گرفت.

نقدی با اشاره به تکرار حادثه دردناک در دهکده چوبی شفت بیان کرد: وقتی یک اتفاق چند بار در این منطقه افتاده باید با اتخاذ تدبیرات لازم جلوی این اتفاقات تلخ را گرفت.

وی با تاکید بر لزوم توجه به رعایت ایمنی در ساخت و سازها افزود: ساخت و سازها در امامزاده ابراهیم شفت باید بر اساس ساز و کارهای علمی و فنی انجام شود.

فرماندار شفت با اشاره به اقدامات بیمه‌ای برای خسارت دیدگان روستای امام زاده ابراهیم بیان کرد: بخشی از خسارات آتش سوزی در امامزاده ابراهیم شفت به صورت بیمه جبران می‌شود.

نقدی از انجام ۵۰ درصد نقشه برداری روستای امامزاده ابراهیم شفت تا فردا خبر داد و اضافه کرد: نقشه برداری گام نخست و بسیار مهم بعد از آواربرداری منطقه دچار حریق شده امام زاده ابراهیم شفت است.

به گفته وی تأمین و تجهیز خودروی آتش نشانی برای روستای امام زاده ابراهیم شفت از مطالبات مهم است.

کد خبر 6097515

دیگر خبرها

  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است