Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-هر کاندیدایی که امروز به صحنه می‌آید باید برنامه برای کارآمدی مجلس آینده در دفاع از حقوق ملت ارائه دهد.
زهره الهیان، نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در محل ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر و از حوزه انتخابیه تهران برای یازدهمین دوره مجلس ثبت نام کرد.
عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی پس از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات کشور، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا ندارم که مستقل در انتخابات شرکت کنم و اگر در لیست نیروهای انقلاب باشم در رقابت‌های انتخاباتی شرکت می‌کنم وگرنه از لیست ائتلاف حمایت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 الهیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با شورای ائتلاف برای ثبت‌نام هماهنگ کرده اید یا خیر گفت: بله دوستان خواهش کردند که بنده ثبت نام کنم، بنده هم از باب وظیفه ثبت نام کردم.
 نماینده مردم تهران در مجلس هشتم در پاسخ به سوال دیگری در مورد شفافیت مالی تبلیغات انتخاباتی گفت: در دوره‌های قبلی انتخابات نیز ستادهای انتخاباتی بنده به صورت مردمی شکل گرفت و هزینه‌ها متعارف بود و از هزینه‌های شخصی تامین شد. البته برخی از مردم داوطلبانه ستاد زدند و حمایت‌هایی انجام دادند.بنده تلاش کردم که هزینه های انتخاباتی‌ام به حداقل برسد و بیش از اینکه با پوستر و کاغذ تبلیغات داشته باشیم برنامه‌های خود را برای کارآمدی مجلس ارائه کنم.
الهیان افزود: در شرایط فعلی وضعیت متفاوت از انتخابات گذشته است. امروز در عصر فضای سایبر هزینه‌های تبلیغات به حداقل می‌رسد و از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و سایت ها می توان بخش مهمی از تبلیغات و معرفی کاندیدا ها را انجام داد.
وی خاطرنشان کرد: ارائه برنامه از سوی نمایندگان بهترین تبلیغ است. ما در شرایطی هستیم که مردم خواستار کارآمدی مجلس هستند، مردم به دنبال نمایندگان کارآمدی هستند که بتوانند از حقوق ملت دفاع کنند. هر کاندیدایی که امروز به صحنه می‌آید باید برنامه برای کارآمدی مجلس آینده در دفاع از حقوق ملت ارائه دهد.
الهیان اظهار داشت: آسیب شناسی از وضعیت موجود مجلس اقدام مهمی است. باید نقاط ضعف مجلس فعلی را شناسایی کنیم و ببینیم چه علل و عواملی موجب شده است که مجلس دهم در حمایت از حقوق ملت کارآمد و در راس امور نیست. ارائه راهبرد برای رفع این آسیب ها و نقاط ضعف بسیار مهم است.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زهره الهیان مجلس انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه