Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان با اشاره به اهمیت آمارگیری در مدیریت اداری گفت: ظرف مدت یک ماه باید اطلاعات تمام کارمندان تا ۳۸ سال از جمله سابقه کار، مقطع تحصیلی و جایگاه مدیریتی جمع‌آوری شود و در اختیار استانداری قرار گیرد. ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در جلسه ستاد سازمان‌دهی امور جوانان استان زنجان با بیان این‌که مدیر کل ورزش و جوانان استان و معاون سیاسی و امنیتی ظرف مدت یک ماه باید یک شناسنامه از جوانان تا سن 38 سال شاغل در تمام ادارت استان تهیه نمایند، تاکید کرد: باید اطلاعات تمام کارمندان تا 38 سال از جمله سابقه کار، مقطع تحصیلی و جایگاه مدیریتی جمع‌آوری شود و در اختیار استانداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که باید فرمانداران شهرستان‌های ابهر، ماهنشان و ایجرود مکانی را به عنوان خانه جوان در اختیار  ورزش و جوانان استان قرار دهند، اظهار داشت: سازمان ورزش و جوانان نیز موظف به تجهیز مکان‌های معرفی شده است.

استاندار زنجان با تاکید بر این موضوع که بهتر است مدیرکل ورزش و جوانان برنامه‌ریزی‌ برای نشست با جوانان استان داشته باشد، افزود: هیچ ایرادی ندارد تا جلسه‌هایی با جوانان برگزار شود و به انتقادهای آن‌ها از سیستم مدیریتی توجه شود، زیرا جوانان دارای  ایده‌های بسیار موثری هستند که اگر مطرح شود کارساز است.

 مقام عالی استان گفت: طرح‌هایی که با حضور جوانان انجام شود موفق عمل خواهد کرد به همین دلیل اگر مسئله فرضا پیشگیری از طلاق در جامعه مطرح است، اگر از ایده جوانان استفاده شود بیش‌تر نتیجه خواهد داد.

«جوان پیشران حرکت کشور» از منظر مقام معظم رهبری کیست؟ + اینفوگرافیکمظلومیت 14ساله 8 شهید گمنام در یاسوج؛ بی‌مسئولیتی مدیران جوانان را پای کار آوردمسئول دارالقرآن بسیج: بگذارید مدیران جوان قرآنی به میدان بیایند/ بسیجی، آتش به اختیار عمل می‌کند

وی با بیان این که در پیشگیری از اعتیاد اگر جوانان حضور یابند، الگوهای خوبی ارائه می‌شود، خاطر نشان کرد: فقط ساختن و ایجاد زیرساخت‌ها مهم نیست، بلکه دانش‌آموزان و دانش‌جویان باید با استفاده از زیرساخت‌های موجود، پروژهش محور تربیت شوند.

وی با بیان این که طی دهه‌فجر باید برخی از پروژه‌های ورزشی استان افتتاح شود، افزود: باید برای جوانان استان پروژه‌های مهم‌تری در نظر گرفت که نشست با جوانان می‌تواند اقدام موثری باشد.

حقیقی با بیان این که جوانان با حرف به مدیران علاقه‌مند نمی‌شوند، اظهار داشت: اگر ما وارد عمل نشویم، جوانان هم اعتمادی به ما نخواهند داشت پس می‌طلبد تا با وجود مدیران شایسته در استان طرح‌هایی ارائه شود که از حوزه حرف به عمل پیشرفت کرده باشد.

فرماندار زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به این که موضوع آسیب‌های اجتماعی یکی از دغدغه‌های نظام بوده و هست و پیگیری‌های جدی بر این امر انجام شده است، تصریح کرد: سران سه‌ قوه توجه جدی به این مسئله داشته‌اند که موجب شده تا  استان‌ها ملزم به تهیه سند اجتماعی شوند.

وی ادامه داد: بیش‌ترین قشر آسیب‌پذیر در جامعه جوانان هستند و پیشنهاد می‌شود تا سند کاهش آسیب‌های اجتماعی که در گذشته تدوین شده و برنامه‌ریزی‌هایی که ارائه شده مرور شود.

رضا عسگری گریزی به اختشاشات اخیر زد و ‌گفت: عمده اتفاقات در حاشیه شهرها بوده که بیش‌ترین تخریب را ایجاد کرده است و عمدتا این افراد با سن زیر 25 سال با تحصیلات کم‌تر از دیپلم بوده‌اند، که این آمار به نوعی برای مسئولان هشدار است که باید توجه جدی به جوانان شود.

فرماندار زنجان با اشاره به این‌که این استان دارای رتبه خوبی از لحاظ حوزه اجتماعی است، خاطر نشان کرد: با وجود داشتن رتبه مناسب از لحاظ اجتماعی ولی باز هم دارای حداقل‌هایی هست که باید این مسائل نیز مورد توجه قرار گیرد و حل شود.

انتهای پیام/1011/ز

R7557/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت ۱۷ شوال روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: ترویج ورزش زورخانه‌ای طبعاً یکی از سریع‌ترین و زیباترین و بهترین مسیر‌هایی است که می‌تواند با تقویت نشاط اجتماعی به گسترش فرهنگ پهلوانی مخصوصاً در جوانان و نوجوان تاثیرگذار باشد.

امامی افزود: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در تاریخ و تمدن ایران باستان و آموزه‌های دینی ما ایرانیان ریشه دارد؛ بنابراین ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر اشاعه آن در فرهنگ عمومی جامعه و تسری ان در مراودات و کار‌های روزمره همچنین توسعه ورزش زورخانه‌ای که با طنین ملکوتی صلوات و ذکر ال الله بویژه مولا علی (ع) همراه است، وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

وی همچنین گفت: آنچه اهمیت دارد علاوه بر وظیفه فردی، نقش آفرینی نهاد‌های متولی در این عرصه بویژه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و وزارت ورزش و جوانان است تا با برنامه ریزی مبتنی بر شان فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای شاهد سرایت روحیه پهلوانی، مرام جوانمردی و اخلاق اسلامی در همه ورزش‌ها باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است