Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کریمی شامگاه سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه  ۴۵ کیلوگرم ماده مخدر گل  آماده توزیع در شاهرود کشف شد، ابراز داشت: با توجه به گزارش‌های دریافتی مبنی برکشت ماده مخدر گل در شاهرود موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که جوانی در باغ استیجاری حاشیه شهر اقدام به کاشت و تولید این ماده مخدر کرده بود که با اقدام به موقع نیروی انتظامی شناسایی و از توزیع آن جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه محل مورد نظر از سوی پلیس مورد بازرسی قرار گرفت، ابراز داشت: با بازرسی از محل  ماده مخدر گل که آماده توزیع توسط پلیس کشف و متهم دستگیر شد

کریمی اضافه کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا موضوع مورد رسیدگی واقع شود.

کد خبر 4788092

منبع: مهر

کلیدواژه: علی کریمی نیروی انتظامی سمنان مواد مخدر بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بسیج ایلام گرگان راهپیمایی قزوین بیرجند مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه شهرکرد مشهد ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه